Selvangivelsen

NurseAngelFire

Glad i forumet
Når kommer selvangivelsen for 2010?? Er hinsides nysgjerrig på om gubben får baksmell i år også!

Meeener det er i starten av mars..? Innlevering er iallfall 30. april.

Sjekket på nett. I fjor kom selvangivelsen 23. mars, så da er det nok ikke i starten av mars akkurat. Heller slutten vil jeg si [8D] Er veldig spent selv også. Har alltid fått tilbake.

Den pleier komme i slutten av mars ja.

Men du kan få et anslag ved å benytte skattekalkulatoren på skatteetatens side, dersom dere har tallene for inntekt, skatt, formue, gjeld og andre fradrag.

(Gjett hvem som bommet på 2010 og 2011.. skjønte ikke helt hvorfor jeg ikke kjente igjen folka... trøtt?)

ORIGINAL: *Stella*

Men du kan få et anslag ved å benytte skattekalkulatoren på skatteetatens side, dersom dere har tallene for inntekt, skatt, formue, gjeld og andre fradrag.

(Gjett hvem som bommet på 2010 og 2011.. skjønte ikke helt hvorfor jeg ikke kjente igjen folka... trøtt?)

He he he!!! Jeg syntes det var hyggelig du skrev uansett om du bommet eller ei! [:)][:D]

ORIGINAL: *Stella*

Mager trøst kanskje, men jeg var også skikkelig vims da jeg var gravid. Verre enn ammetåka, tør jeg påstå [:D] Det kostet meg en mobil, noen penger og ymse diverse annet som jeg aldri aner hvor jeg la fra meg [&:]

Back
Topp