JanneJenta78
Forumet er livet
Har dere fått den i posten ennå?
Har ikke sett noe til den ennå...verken sambo sin eller min.
Har ikke sett noe til den ennå...verken sambo sin eller min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Malleleo
hørt noe om at hvis man sjekka på nett så fikk man ikke i posten[8|]
har sjekka ja[;)]
ORIGINAL: Pinata
har sjekka ja[;)]
Det temmer har du åpnet den på nettet har du godkjent selvangivelsen ved å ha åpnet den å får den da ikke i posten. Du må sende den inn elektronisk.
ORIGINAL: JanneJenta78
Jeg har også sjekket på nett, så da får jeg den vel kanskje ikke da. Men sambo har ikke sjekket, så han bør iallefall få den.
Men må man sende den inn nå da? Er det ikke blitt sånn at hvis man ikke sender inn/gjør endringer så blir det sånn det står? At man automatisk godkjenner den? Bestemora mi sier hun ikke sender den inn...[8|]
ORIGINAL: JanneJenta78
Jeg har også sjekket på nett, så da får jeg den vel kanskje ikke da. Men sambo har ikke sjekket, så han bør iallefall få den.
Men må man sende den inn nå da? Er det ikke blitt sånn at hvis man ikke sender inn/gjør endringer så blir det sånn det står? At man automatisk godkjenner den? Bestemora mi sier hun ikke sender den inn...[8|]
ORIGINAL: venter barn nr 3
har sjekka ja[;)]
Det temmer har du åpnet den på nettet har du godkjent selvangivelsen ved å ha åpnet den å får den da ikke i posten. Du må sende den inn elektronisk.
hvor har du fått vite det ?
det var ikke slik i fjor..nye regler i år da....??
har sjekka ja[;)]
Jepp nye regler..står på siden der..samt på altinn når du åpner brevet..der står det at du har godtatt å motatt brevet elektronisk å vil derfor ikke få det på papir i posten.
ORIGINAL: Elissa85
Nei, bare sjekket på nett...
har sjekka ja[;)]
Jepp nye regler..står på siden der..samt på altinn når du åpner brevet..der står det at du har godtatt å motatt brevet elektronisk å vil derfor ikke få det på papir i posten.