selvangivelsen, sleip arbeidsgiver??

• Trådstarter Trådstarter .
  • Opprettet Opprettet

.

Elsker forumet
Nå har jeg fått sjekka, får tilbake 5000... småtteri iforhold til mange, men slipper å betale noe forhåpentligvis... men greia er at arbeidsgiver jeg har nå ikke har lagt inn noe. jeg har vært under nav før jeg begynte som vanlig ansatt, så får igjen pga det... men har betalt min skattedel, trodde jeg...  dette har vært et problem før også, de har ikke fått odna opp for i fjor... har hørt litt hva de andre har sagt og da har han hatt unnskyldninger som noe feil som har skjedd, men hvis det har vært en feil som har skjedd fra første året de har drevet... trodde ting hadde ordna seg jeg, men neida... åååååååå... har vurdert å bytte jobb, men nå som jeg er gravid er jo det lite smart...

Jeg forstår ikke helt hva du mener her.... [8|] HVA er det arbeidsgiveren ikke har gjort?

Oi, ja da får jo arbeidgivern din problemer om han ikke har betalt det han skal da[&:] kjipt og ha slike forhold... en vil jo gjerne ha ting i rett orden[:)]

ordla meg litt rart.. men ingeting er lagt inn at jeg har tjent noe eller betalt noe... litt frustrert bare...[:@]

da må du legge det inn som endring?[8|]

da legger du det inn selv. du har fått lønns- og trekkoppgave??

vi venter på de papira...

Back
Topp