Selvangivelse

• Trådstarter Trådstarter Hawler84
  • Opprettet Opprettet
H

Hawler84

Guest
Det står på min at jeg har motatt 205 247 kr i overgangsstpønad det kan vel ikke stemme?
full os bli ikke denne summen hvis man ganger det med 12 mnd
og jeg som har fått kun redusert kan vel ikke stemme at det er så pass mye
har fått baksmel på 50 000 kroner:(

noen som vil si at det er feil?det kan vel ikke stemme det da?

Overgangstønad er ikke så mye nei.. Jeg har fått registert 156 000. Jeg har full os.
Du skal vel skatte en del om du har både os og annen inntekt (siden du skriver at du har redusert), men 50 000 høres veldig mye ut å få i restskatt da.. Da må du jo ha hatt en rimelig bra inntekt utenom, i tillegg til å ikke ha betalt skatt i det hele tatt.

Dette er helt klart feil! Ta kontakt med nav, og få opplyst hva som står som utbetalt i årsoppgaven din. Fikk du etterbetaling av OS ifjor? Uansett så skal det ikke utgjøre så mye som er opplyst. Du kan rette dette selv, ved å gå inn på min side på nav, finne ut hvor mye du har utbetalt i os og gange med 12. (gitt at du har samme beløp hver mnd) Dette fører du i selvangivelsen som retting.

var innom nav kontoret idag men ingen kunne gi meg eksakt hva jeg har fått utbetalt,
jeg vet hva jeg har fått utbetalt i etter skatt da de ligger i nettbanken men ikke før skatt,venter på en ny åroppgave fra nav
men det jeg lurer på om jeg kan få vite med engang etter endring av selvangivelsen om jeg må betale noe eller få noe tilbakè?

var innom nav kontoret idag men de visste ikke eksat hvor mye jeg har fått for 2011,
jeg vet selv hva jeg har fått etter skatt(det ligger i nettbanken min)men har ikke peiling på hva før skatten er.
så venter på en ny årsoppgave fra nav
men det jeg lurer på er om jeg får skjekket om jeg får noe igjen etter endring på selvangivelsen eller om jeg må betale noe?noem som vet?

Back
Topp