selskapssyk!

snart2

Forelsket i forumet
ER det noen av deres små som overhodet ikke vil være alene? Lille Paal er helt umulig, han nekter å ligge alene enten på gulvet å leke eller på sofaen og sove eller  noen ting. Jeg har alltid hørt at 2. mann er så lett men her i huset kreves det at man bæres rundt! Og det kan jeg jo ikke gjøre.
Han kan godt ligge på gulvet å leke, hvis jeg sitter ved siden av... og hvis han har sovnet veldig tungt i armene mine kan det hende at han kan ligge på sofaen eller i sengen i en halvtime til han merker at han er "alene"

Jeg må jo la ham ligge litt og da skriker han så sinnsykt at man skulle tro at noen tok livet av ham. Får ikke gjort så veldig mye selv akkurat.
Han har litt problemer med magen også, og er veldig stiv i hele kroppen, så det kan jo være at det hjelper at jeg bærer ham.. BLir i allefall hel gal av det!

Mmmm....det er jo litt kjedelig da! Vet ikke helt hva man kan gjøre jeg, men
du kan jo spørre helsesøster om hun vet råd!?
Tror nok bare at det er noen barn som er mer selskapssyk enn andre,
og det går nok over etter hvert skal du se! [;)]

Bæresele anbefales!!! Da får han være nær samtidig som du kan gjøre i allefall noe![:)]

Alexander var veldig slik før, men i det siste har han blitt mer og mer interessert i babygymmen. Det er deilig for da kan han ligge på gulvet og pludre mens vi spiser eller jeg støvsuger. Ikke mer enn 15 - 30 min av gangen, men det er nok det.
Håper at han viser interesse for å være litt alene snart da. Kjedelig å ikke kunne gjøre det man skal i huset eller ta seg 5 min pustepause.
Lykke til vennen !!
Klem

ORIGINAL: Sara73

Bæresele anbefales!!! Da får han være nær samtidig som du kan gjøre i allefall noe![:)]

Signerer den jeg![;)]
En del selkapssyk til tider tulla her og,men er blitt veldig-veldig flink nå![:)]

Har hatt det slik de siste dagene vi oxo. Når hun endeli sovner på kvelden er jeg så sliten at da blir d heller ikke gjort noe....

Back
Topp