Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Totlå
Jeg hadde i utgangspunktet lyst å komme til dekket bord og la noen andre ordne alt, men det kan jo bli veldig dyrt er åpen for det meste. Ønsker også noe utenom det "vanlige", så lenge det ikke blir for lite eller for slitt.
ORIGINAL: FABU12
Det er jo Røde Kors huset på Eiganes som er knallfint inni og utpå, med romslig kjøkken til catering eller kokker
Mange skryter av Edlandsgården på Gausel, men personlig syns jeg det er ganske lite fint (sånn estetisk altså)
Kronen gaard er jo nevt, og Rosenlihytta på Ølberg er jo fin sånn plass og beliggenhetsmessig, men ikke særlig fin inni da. Pluss er jo overnattingsmuligheter for gjestene!
Victoria Hotell på skagenkaien er bare nuuudelig inni, men ganske dyrt..
Og Hummeren Hotell i Tananger og Strand Hotellet på Sola er jo perler!
Ellers er det jo de forskjellige bydelshusene du kan kontakte [:)]
ORIGINAL: Julie*Lucas
Jeg hadde i utgangspunktet lyst å komme til dekket bord og la noen andre ordne alt, men det kan jo bli veldig dyrt er åpen for det meste. Ønsker også noe utenom det "vanlige", så lenge det ikke blir for lite eller for slitt.
Det er mulg på golfklubben[:)]
Ok, vet du om det finnes bilder og pris på internett en plass?
[/quote
Dette var det eneste jeg fant... http://www.sgk.no/cafe-1920-hull/
Ok, vet du om det finnes bilder og pris på internett en plass?
[/quote
Dette var det eneste jeg fant... http://www.sgk.no/cafe-1920-hull/
Takk
ORIGINAL: Lene040707
Jans mat og vinhus, vi hadde bryllupet vårt i selskapslokalene deres i kjelleren der... men vi var ikke så mange som dere skal være og det er jo relativt dyrt...
Klubben i Olavskleivå er jo en plass, ellers er frimurerlosjen eller odd fellow losjen fine plasser hvis du kjenner noen som har tilknytning der...