Selskapslokale til bryllup i Stavangerområde

Totlå

Glad i forumet
Noen som vet om kjekke selskapslokaler i Stavangerområdet? Skal feire bryllup med ca. 50 gjester. Ta gjerne med gode og dårlige erfaringer, pris, bilder. e.l.

På forhånd takk [:)]

Golfklubben på Madla[:)]

Er jo det lokale på Ølberg. Veldig slitt, men NYDELIG beligenhet. Står en artikkel om det i ELLE nå..

Vi hadde feiringen på Kronen gård, men det er jo Sandnes da.
Hadde 63 gjester, og betalte 66000. Det var middag, pluss overnatting i bryllupssuiten.
Vi ville ikke ha det på et typisk hotell, derfor ble det sånn.
Var veldig fornøyde, men vi var ikke egentlig helt klar for og gi oss, da baren stengte [;)]
Skulle egentlig leie et lokale privat, men det ble så mye og ordne selv, så da droppet vi det.
Hva ser du for deg?
Det lokalet vi egentlig skulle leie, er veldig koselig! Hvis du orker og fikse en del selv, og er fornøyd med ordningen de har,
så kan jeg anbefale det. Utrolig stilig lokale!
Ligger på Tananger, men det er jo ikke så langt ifra Stavanger [;)]

Jeg hadde i utgangspunktet lyst å komme til dekket bord og la noen andre ordne alt, men det kan jo bli veldig dyrt er åpen for det meste. Ønsker også noe utenom det "vanlige", så lenge det ikke blir for lite eller for slitt.

ORIGINAL: Totlå

Jeg hadde i utgangspunktet lyst å komme til dekket bord og la noen andre ordne alt, men det kan jo bli veldig dyrt er åpen for det meste. Ønsker også noe utenom det "vanlige", så lenge det ikke blir for lite eller for slitt.

Det er mulg på golfklubben[:)]

ORIGINAL: FABU12

Det er jo Røde Kors huset på Eiganes som er knallfint inni og utpå, med romslig kjøkken til catering eller kokker

Mange skryter av Edlandsgården på Gausel, men personlig syns jeg det er ganske lite fint (sånn estetisk altså)

Kronen gaard er jo nevt, og Rosenlihytta på Ølberg er jo fin sånn plass og beliggenhetsmessig, men ikke særlig fin inni da. Pluss er jo overnattingsmuligheter for gjestene!

Victoria Hotell på skagenkaien er bare nuuudelig inni, men ganske dyrt..

Og Hummeren Hotell i Tananger og Strand Hotellet på Sola er jo perler!

Ellers er det jo de forskjellige bydelshusene du kan kontakte [:)]

Har du en internettside til røde kors huset? Har hørt en del om edlandsgården men aner ikke hvordan det ser ut inni. Sola strand hotell er jo veldig fint, men det står ingenting om priser på sidene deres. Victoria hotell er veldig fint!

ORIGINAL: FABU12

Kjenner noen som skal ha bryllupsfesten på Preikestolhytta, det er jo litt utenom det vanlige da!

Ja, det kan man si. Sikkert en nydelig plass å feire.

ORIGINAL: Julie*Lucas

Ok, vet du om det finnes bilder og pris på internett en plass?

Jans mat og vinhus, vi hadde bryllupet vårt i selskapslokalene deres i kjelleren der... men vi var ikke så mange som dere skal være og det er jo relativt dyrt...
Klubben i Olavskleivå er jo en plass, ellers er frimurerlosjen eller odd fellow losjen fine plasser hvis du kjenner noen som har tilknytning der...

[/quote

Dette var det eneste jeg fant... http://www.sgk.no/cafe-1920-hull/

[/quote

Dette var det eneste jeg fant... http://www.sgk.no/cafe-1920-hull/

Takk

Her hadde søskenbarnet mitt og mannen sin bryllupsfest.. aner ikke hva de betalte,men det var iallefall veldig fint der, og maten var god [:)] http://www.hummeren.no/

Svigerrinnen min skal i oktober gifte seg, og ha selskapet på Edlandsgården.
Der tar de 7000,- i leie av lokalet, pris per. pers er avhengig av hvilken mat som blir valgt. Men tror min prisen var 325,-pr. pers.
Og de må selv holde drikken for kvelden.

På Sola strandhotell var det vel rundt 800,- pr pers. Mener det var med drikke.

hade og selskap på sola strand hotel og det var kjempe fint men husker ikke helt
hva alt kom på men på kvelden hadde vi stort partytelt med gulv osv hjemme hos
oss med venner osv og tok en kjeeempe fest[8D]. Hehe var en perfekt dag og natt
syns alle sammen.

.

ORIGINAL: Lene040707

Jans mat og vinhus, vi hadde bryllupet vårt i selskapslokalene deres i kjelleren der... men vi var ikke så mange som dere skal være og det er jo relativt dyrt...
Klubben i Olavskleivå er jo en plass, ellers er frimurerlosjen eller odd fellow losjen fine plasser hvis du kjenner noen som har tilknytning der...

jans mat og vinhus er konkurs, så der er det ikke så veldig bra og ha bryllup nå lenger vil jeg tro [8|]

Back
Topp