Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en salat med upasteurisert mykost i. Over 100 gjester. Hmm... Kan kanskje si jeg ikke liker osten og gi den til mannen, er vel ikke så farlig å spise det den har vært borti? Tar ingen sjanser [emoji12]
Jeg spurte matansvarlig og de ordnet med ost det var trygt for meg å spise, så jeg slapp å tenke på det. Så jeg kom til selskapet avslappet og glad for det[emoji4] Men når vi spiste, viste det seg at det ikke var ordnet likevel... Dum som jeg var spiste jeg den salaten med fersk bøffelmozzarrella (laget på pasteurisert melk)... Så bekymret og sint på meg selv etterpå... En gynekologvenn i selskapet mente det gikk bra. Og har lest at gravide jo kan spise fersk mozzarella laget på pasteurisert melk. Så prøver å ikke slå meg selv helt ned nå... [emoji17]
Så bra [emoji4] Takk for bekreftelsen! [emoji173] Er noe ekstra godt i å se det skrevet til meg. Nå skal jeg prøve å legge bekymringen for akkurat det bort.Fersk bøffelmozzarella er jo helt trygt
Så bra [emoji4] Takk for bekreftelsen! [emoji173] Er noe ekstra godt i å se det skrevet til meg. Nå skal jeg prøve å legge bekymringen for akkurat det bort.
Hatt bittelitt rosa på papiret i morges og litt murringer, prøver å ikke la bekymringene ta overhånd for gleden her [emoji5]