SelinesMam

Mammaen til Linde

Glad i forumet
Var du i lndon i helgen? Tok du isåfall morgenflyet fra Oslo? Jeg er sikker på at jeg så deg ved baggasjebåndet i London nemlig...sammen med en annen mørkhåret jente.

Gjorde du???[:D][8D]

*skummelt*

Var sammen med ei med mørkt hår ja[8D]
Tok morgenflyet ja, gikk vel fra Oslo i halv-ellevetiden tror jeg.

Var du i London???

Bare slenger inn et lite spm jeg. Hvilket hotell bodde dere på og var dere fornøyd? *Lyst til London* [:)]

ORIGINAL: MammanTeOlai

Bare slenger inn et lite spm jeg. Hvilket hotell bodde dere på og var dere fornøyd? *Lyst til London* [:)]

Vi skal bo på dette http://centrallondon.stgiles.com/default.aspx?pg=hotel
Snakka med ei venninde i dag om hadde bodd på det og huns syns det var kjempe fint, stor fine rom ov veldig sentralt sa hun..

Vi bodde på The May Fair. Det er et ganske dyrt hotell, der kjendisene bor i London[8D] Det er litt slik at om du sier til noen i London at du bor der så er det litt "wow".
Fikk det dekka av wella jeg da[8D] Men rååååflott ja[:)]

ORIGINAL: MinKO

Vi skal bo på dette http://centrallondon.stgiles.com/default.aspx?pg=hotel
Snakka med ei venninde i dag om hadde bodd på det og huns syns det var kjempe fint, stor fine rom ov veldig sentralt sa hun..

Tusen takk for tips! [:)]

ORIGINAL: SelinesMam

Vi bodde på The May Fair. Det er et ganske dyrt hotell, der kjendisene bor i London[8D] Det er litt slik at om du sier til noen i London at du bor der så er det litt "wow".
Fikk det dekka av wella jeg da[8D] Men rååååflott ja[:)]

Det har jeg faktisk hørt om! Høres dyrt ut ja... Hehe [;)]

Back
Topp