Alene med lille gullet mitt på 8 uker og det ringer på døren. Var litt opptatt med henne, så det tok litt tid og det ringte igjen på døren. Jeg gikk ned og åpnet, der stod det en utenlandsk mann. Han kunne ikke norsk, så det stod på en lapp at han trengte penger for han hadde ikke jobb. Han studerte og hadde kone og to barn. Han hadde julepynt med seg som han solgte. Litt forvirret sier jeg; beklager, men jeg har ikke kontanter. Han bare rister på hodet og snakker på sitt språk. Igjen prøver jeg å si at jeg ikke har kontanter, og synes situasjoner er veldig ubehagelig. Til slutt går han.
Bor i et fredelig nabolag og synes det hele egentlig er veldig upassende. Det er forholdsvis sent på kvelden, og man ringer da ikke på to ganger med mindre det er veldig viktig. Regner med dette ikke er ulovlig? Men for å være ærlig, synes jeg det burde være det...
Bor i et fredelig nabolag og synes det hele egentlig er veldig upassende. Det er forholdsvis sent på kvelden, og man ringer da ikke på to ganger med mindre det er veldig viktig. Regner med dette ikke er ulovlig? Men for å være ærlig, synes jeg det burde være det...