Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Selger eller gir du bort klær og utstyr etter barna?
Ja det kan jeg fint gjøre.
Sparer på uteklær og ulltøy etter eldste sånn at yngste kan bruke det.
Når hun er ferdig med det og hvis det fortsatt er brukbart legger vi det som regel i containeren.
Har fått min første, i tillegg har jeg en søster som er gravid og en annen som tenker på å prøve så her tar vi vare på alt for å kunne ha som arveklær. Om ikke ville jeg gitt det bort til noen som virkelig trengte de her i område.
Gir bort alt av klær til ei bekjent som har tre gutter (der alle er mindre/yngre enn min gutt). Vet også at vedkommende gir det videre igjen til sine venninner med barn. Klærne får dermed et langt liv. Strålende!
Jeg lånte bort til ei venninne, fikk det tilbake når hun var ferdig med det og ga det bort.
Nå får vi låne til lillebror av henne, veldig praktisk å gjøre det slik. Men det etter lillebror som er fint og vårt gir jeg noe til ei venninne og resten blir nok gitt bort evt solgt noe av det.
Gir bort alt av klær, både til familie, kjente og til veldedighet. Vi har også gitt bort en del babyutstyr og kommer til å selge vogner og andre større ting.