Selger eller gir du bort klær og utstyr etter barna?

Ja det kan jeg fint gjøre.
Sparer på uteklær og ulltøy etter eldste sånn at yngste kan bruke det.
Når hun er ferdig med det og hvis det fortsatt er brukbart legger vi det som regel i containeren.

Kommer nok til å selge eller gi bort noe, men kommer til å beholde noe av klærne som minner :p

Klærne for jeg bort, har tatt vare på noe fra han var baby. Utstyr har vi både gitt bort og solgt, alt ettersom :happy:

Begge deler. Noe selger jeg annet donerer jeg. Spørs hvor god tid jeg har til å styre med salg. Og hvor mye det er.

Har fått min første, i tillegg har jeg en søster som er gravid og en annen som tenker på å prøve så her tar vi vare på alt for å kunne ha som arveklær. Om ikke ville jeg gitt det bort til noen som virkelig trengte de her i område. :)

Selger dyre vinterdresser som knapt er brukt, men da til 1/3 av prisen. Gir bort resten, men kun til kjentfolk.

Noen av utstyret har vi solgt. Klær gir jeg bort.

Beholder noe, selger noe, arver noe videre til søsken, gir noe til flyktningetjenesten eller krisesenteret her vi bor.

Både og, prøver å få solgt dyrere ting som lite brukte dresser, ull ol. Ellers gir jeg bort mye til venner og kjente.

Selger noe, det meste gies bort enten til venner eller til flyktninger/fretex el.l. Og så sparer vi litt til en eventuell nestemann :-)

Beholder til neste mann. Men blir å gi vekk endel, og selge dyre merkeklær

Gir bort alt av klær til ei bekjent som har tre gutter (der alle er mindre/yngre enn min gutt). Vet også at vedkommende gir det videre igjen til sine venninner med barn. Klærne får dermed et langt liv. Strålende! :)

Jeg lånte bort til ei venninne, fikk det tilbake når hun var ferdig med det og ga det bort.

Nå får vi låne til lillebror av henne, veldig praktisk å gjøre det slik. Men det etter lillebror som er fint og vårt gir jeg noe til ei venninne og resten blir nok gitt bort evt solgt noe av det.

Beholder litt og gir vekk resten :)

Lånte bort, fikk igjen, noe brukes da av yngre søsken (men vi har en gutt og ei jente, venter nå ei jente til)

Og resten tenker jeg gi bort ja, fretex

Bortsett fra at noen ting tar vi jo vare på da

Gir bort alt av klær, både til familie, kjente og til veldedighet. Vi har også gitt bort en del babyutstyr og kommer til å selge vogner og andre større ting.

Back
Topp