Selger dere klær/utstyr eller sparer dere til neste barn?

Vi sparte på alt fra da frøkna på 2 var liten og fikk bruk for mesteparten nå når lillebror kom. Kvittet oss med jentetøyet da. Det fikk svigerinnen min som fikk ei jente 9mnd etter vi fikk frøkna, i bytte mot guttetøy fra sønnen deres :) nå blir det nok å kvitte seg med så og si alt (noe har jeg tatt vare på, f.eks hentesettene til begge og andre ting), da vi ikke tenker flere barn :)

Vi er ferdig så jeg selger unna ettersom vi er ferdig med utstyr, klær leker osv

Kvittet oss med endel men det var pga flytting. Har brukt mye fra første barn :)

Har solgt endel klær, men tatt vare på det meste som har betydning for meg (klarer ikke å kvitte meg med det og innse at babyen min har blitt stor).
Tatt vare på alt av utstyr forutenom vognen, om jeg får jente neste gang skal hun arve storesøster, men vogn syntes jeg er stas å kjøpe ny, men kommer nok til å ta vare på babyjoggeren vi bruker nå, og bruke til nestemann. Nå skal det sies at det er lenge til det blir noe nr to her, og flere vogner tar sin plass :hilarious:

Back
Topp