selger bokstaver og diecuts

*Caroline*

Flørter med forumet
Selger overskrifter/bokstaver fra de fleste fonter som enten du har,som er gratis å laste ned eller de jeg har fra før.
Lager også skygger til bokstaver eller hele ord og kan lage ord som henger sammen.
Noen bokstaver/fonter kan ikke være små.
priser med skygger/sammenhengende bokstaver blir noe dyrere men kan diskuteres(er litt mer jobb)

Bokstaver pr stk
< 4 cm :1 kr
5-6 cm: 2 kr
7-8 cm: 3 kr
9 cm: 4 kr
10 cm:5 kr

Selger også diecuts.Har foreløpig disse diecutsene og de kan lages i ønsket str og farge.
Ikke alle kan være små.
Om du har andre ønsker bare spør. fikser det meste
om du vil ha de montert koster dette ekstra.

Diecuts
1-2 cm: 1 kr
3-4 cm: 2 kr
5-6 cm: 3 kr
7-8 cm: 4 kr
9-10 cm: 5 kr

Prisene som står er med arkene under. Om du ønsker noe annet så bare spør.
Fargene på bildene er litt misvisende

det bokstav/ordgreiene skjønnte jeg ikke noe av...[8|] Er kanskje treg,,men kunne du lagt ut bildeeksempler???

Her var forresten mange fine, og nye dies, i forhold til hva de andre her på forumet selger...

Kanskje du skulle lagt ut str på bildene, så vi kan vite hvor mye de enkelte koster...vet jo ikke hvile som er 3 og hvilke som er 10 cm store[;)]

hvilken type kartong er dette? Vanskelig å se..bazzil eller.....??

det som er med figurene er at jeg kan lage de i de fleste str.eneste begrensingen er at noen av de ikke kan lages veldig små pga små detaljer.
kartongen er ikke bazzil men en annen syrefri kartong.litt tynnere enn bazzil.
har ikke bildeeksempler på bokstaver nå men kort fortalt kan jeg kutte ut de fleste fonter som man har på dataen.og kan også lage ord som henger sammen (løkkeskrift) og ord/bokstaver med en skygge/matte bak.

dytter litt jeg [;)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

ÅÅÅhhhhh, detta va mye fint!!!

E det sånn maskin som kutte fra ett program på pc'n liksom? (huske ikke ka den hete...)

Skal lagre denna linken, skal ikke se bort fra at det kommer bestilling fra mæ!!

ja det er det....og kan lage flere ting om ønskelig.
bare å komme med ønsker

hvordan vet j hvor mye de koster...? aner jo ikke å store de er=)

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

jeg kan lage de fleste i den str du vil ha de.[;)]

ORIGINAL: mathilda

ORIGINAL: *Caroline*

Jeg kunne tenkt meg dette her. Hvor mye skal du ha for dette? Det som er i rosa kan jeg få det i blått?

kan selvfølgelig få blått der det er rosa.kan få akkurat de fargene du vil.
men hvor mange skulle du hatt av hver og hvor store skal de være?

ORIGINAL: karianne_23

jeg kan virkelig anbefale å bestille fra Caroline:) jeg fikk mine ting i går og ble veldig fornøyd.. tusen takk[:D] sto til og med utenpå posen hva som var hva, og det er fint for meg som er nybegynner:) hehe

så fint du ble fornøyd da.
fant ut at jeg iallefall måtte legge de med små deler i samme pose for at du skulle skjønner hva som skulle hvor.
får håpe du får brukt både diecutsene og "overskriftene"

pm sendt[:D]

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

jeg kan lage de fleste i den str du vil ha de.[;)]

ÅÅÅ SÅ FINT. DA SENDER J DEG EN pm...OI caps lolck

må nå ta en pause med å lage diecuts og bokstaver da jeg må bestille meg nye kniver

Å så masse fint. Har du kommet i gang igjen med nye kniver?

så mange fine dies du hadde[:D][:D]
kommer kanskje en bestilling..
men må nok bruke opp litt av det jeg har først,
eller så klikker vel sambo i vinkel[&:][8D]

Vil gjerne bestille disse. Kan du lage en pakke med litt forskjellige størrelser og farger, både gutt jente og nøytralt? Og gi meg et tilbud?

Tror nok e må bestille litt m de her e... men e litt usikker på str og farge og slikt...

You must log in or register to reply here.
Back
Topp