selge emmaljungaen min?

lillechille

Forelsket i forumet
Har en emmaljunga edge duo 2010 modell. I fargen celeb white, den med sånn skinnimitasjon..(Regner med det er imitasjon da..) Lurer på å selge den, her jeg bor nå er det nesten ikke snø på vinteren og da trenger jeg strengt tatt ikke den like mye...
Har lyst å kjøpe en lettere trehjuling heller til neste, eller søskenvogn da...

Men lurer på hvor mye jeg kan ta for den, kostet 9594 kr ny, med stelleveske til. Stelleveska er og i hvitt skinn, type style..tror jeg...

Noen som kan  hjelpe?

Kan ikke det her med bilder desverre...

Å herre!! Jeg trur det er den vogna jeg har lyst på!! Hvor i lande bor du??

Jeg synes det er riktig og ta halv pris når noe er brukt.

Har samme vogna, er superfornøyd med alt bortsett fra sportsdelen :P

halv pris er vel vanlig. er jo bare å legge den ut litt høyt og heller sette ned prisen hvis ingen melder sin interesse!

Er vognen meget pent brukt, uten rifter, feil eller flekker - og den fremstår som ny, ville jeg kanskje forsøkt legge den på finn for 6000 - 7000 jeg. Iallfall om du har tid til å la den ligge litt ute. - skulle ingen melde intr kan du jo bare gå ned i pris:)

Jeg har samme modell som du, men i celebration black - og vi har brukt den MYE, allikevel ser den som ny ut! Emmaljunga er kvalitet - og et populært merke - tror helt sikkert du vil få mer enn halv pris - den er jo bare et år gml.

Lykke til :)

Jeg solgte en emmaljunga edge duo, den var brukt i 7-8mnd, solgte den for 6000 :-) Da fikk hun med stelleveska og paraply i samme farge som vogna... Det var en 2010 modell..

ok, takk for svar:)

ceria skrev:
Å herre!! Jeg trur det er den vogna jeg har lyst på!! Hvor i lande bor du??

Jeg bor i rogaland...Send gjerne pm, hvis du vil vite mer...

solgte mi emmaljunga vogn betalte 11000 kr nye. solgte den for 5150 kr

Selg vogn for 6 tusen,og kjøp deg en 3hjuling! Det har jeg gjort ;)

Back
Topp