Selge eller vente?? Hjelp?

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015

Leiligheten min har ligget ute for salg siden februar.
Jeg har ikke hatt noe stress med å selge og har hele tiden sagt at jeg vil selge den til riktig pris.
Etterhvert som tiden har gått kjenner jeg at det igrunn begynner å bli nok visninger og telefoner..
I kveld kom det aller siste budet fra hun som pr nå er interessert i leiligheta, hun startet på 530.000 og har strukket seg til 590.000 da vi sa at 600.000 var det aller laveste vi tok.
Budet går ut i kveld.
Leiligheta står til 640.000, og jeg takket nei til 580.000 tidligere i høst..
Må legge til at vi ikke går i tap på salget da, er snakk om ønsket om å ha en egenandel ved neste kjøp[;)]
Så..

What to do?

Om det var dine penger, hva hadde du gjort?

Jeg hadde solgt. 

ORIGINAL: langtidssniker

altså 10 000 fra eller til.. ligget ute et år snart. hadde solgt jeg

Det er jo ikke 10.000 det er snakk om, det er faktisk 50.000 under takst.
Og i februar var det ikke snakk om at jeg ville selge for noe under 620.000 for det var det jeg i utgangspunktet hadde tenkt å fire.
Det er langt ifra lett å selge leiligheten, hadde det vært et soverom til her hadde jeg bodd her for alltid[8D]

Hadde uten tvil solgt

ORIGINAL: shannon

Og i februar var det ikke snakk om at jeg ville selge for noe under 620.000 for det var det jeg i utgangspunktet hadde tenkt å fire.
Det er langt ifra lett å selge leiligheten, hadde det vært et soverom til her hadde jeg bodd her for alltid[8D]

jeg skrev utfra hva du skrev var det laveste dere gikk å det mangler bare ti tusen

ORIGINAL: MilliVanilli

ORIGINAL: SelinesMam

Jeg hadde solgt. 

Jeg også[:)]

Signerer denne... Dette kan være siste sjanse [:)]

ORIGINAL: shannon

jeg skrev utfra hva du skrev var det laveste dere gikk å det mangler bare ti tusen

Såklart[:)]
Men hadde jeg skrevet en hel avhandling om dette i HI hadde ingen giddet å lese det tenkte jeg[:D]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Hvis du kan bo der i lange tider enda uten å bli missfornøyd hadde jeg ventet. Vil du ut innen rimelig tid hadde jeg solgt. Kommer helt ann på hva du føler for å bo der egentlig. [;)]

I utgangspunktet hadde vi all verdens tid, men nå frister det å flytte sammen med kjæresten sååå.
I tillegg ville kjøper ha overtagelse 1.mars og det hadde igrunn passet ca perfekt..
Bare for å gjøre det enklere[:D]

jeg ville solgt, nå har du ventet ett år. og en takst er bare en veiledning på pris, leil er kun verdt det kjøper er villig til å gi. kan alltid komme høyere bud senere, men når du først har solgt finner du det ikke ut uansett[:)]

ORIGINAL: SelinesMam

Jeg hadde solgt. 

Jeg å[:)]

Back
Topp