Selge eller gi bort??

*jk

Glad i forumet
Jeg har ei venninne som er gravid, hvis hun får en gutt kan hun få alle klærne jeg har.Hun skal også få ei sprinkelseng. Har en del ting jeg hadde tenkt å selge, hengevugge,vippestol osv... Men nå er jeg i tvil, skal jeg selge disse, tilby henne å kjøpe det, eller gi det til henne? Får dårlig samvittighet hvis jeg sier hun kan kjøpe det..[:-][&:][&:] (men så er jo disse tingene noe vi har brukt en del penger på) gaahhh!![8|] Kanskje det letteste er å bare selge det til noen andre? hmmm

Du kan jo tilby henne å kjøpe det litt rimeligere enn du ville solgt det på finn?

Feks. si:
Jeg har det og det og det, er du interessert i å kjøpe det rimelig, eller skal jeg legge det ut på finn.?

Jeg låner vekk klærene til gutten min, for har ikke hjerte til å gi de bort just in case, skal gi bort sengen i fødselsgave til en veninne, istedenfor å kjøpe gave, ellers har jeg solgt tingene hans ellers, syns ikke det er noe råttent av deg å ville ha noe for det, kan jo si at du vil ha litt for tingene så kan hun få/låne klær? det derr må du nesten avgjøre selv[:D]

Jeg gav bort noe,men ting som kostet oss mye har jeg tilbudt folk å kjøpe for en rimelig penge...

Så tilby henne å kjøpe det du[:)]

Nå lure eg jo fælt på kem detta e Katrine.... [8|]

nei, syns du kan ta litt for det..

Da tilbyr jeg henne å kjøpe noe av det[:)] Men klærne kan hun bare få, for jeg er ferdig med barn, har 3 gutter [:)](klær gir jeg uansett bort til kjente eller veledighet)

ORIGINAL: Camilla_81

Nå lure eg jo fælt på kem detta e Katrine.... [8|]

nei, syns du kan ta litt for det..
Hege[:)] Hu e 3 1/2 mnd på vei [:)]

vi har gitt bort en del klær til broren til samboeren min, det synes jeg er helt greit, de er brukt av to barn før og han er i familie. men jeg ville nok tatt betalt for seng, bilstol osv, litt store ting. jeg betalte iallefall broren min og det er helt naturlig for meg, de har tross alt betalt for det de også og kunne fått penger for det ved å selge det til andre.

men dersom det ikke er familie ville jeg nok ikke gitt det bort. vi fikk spørsmål fra noen vi ikke kjenner så godt om de kunne overta gutteklær fra ungene våre, men da sa vi nei. Vi vil gjerne prøve å selge det samlet og da vil vi ikke gi det bort.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Du kan jo tilby henne å kjøpe det litt rimeligere enn du ville solgt det på finn?

Feks. si:
Jeg har det og det og det, er du interessert i å kjøpe det rimelig, eller skal jeg legge det ut på finn.?

sånn har jeg gjort det[;)]og venninnene mine synes det var heeelt supert...

Jeg har solgt noe, og gitt bort noe til ei venninne. Dyre ting solgte jeg veldig billig, og klær har jeg gitt bort.

Back
Topp