Selge brukte barneklær

Rummy-o

Glad i forumet
Hvor ville du lagt ut annonse hvis du skulle selge en del brukte barneklær?

Dere som har solgt brukte barneklær, og la ut annonse på finn.no o.l?
Var det verdt pengene, å legge ut annonse der?

Dere som har fått solgt klær: Hvilke klær var det? Uteklær, ullklær, merkeklær?
Eller bare vanlige klær fra f.eks Lindex og H&M?

De gangene vi har lagt ut klær på finn har vi aldri solgt en dritt selvom det var så tett opp til gratis som det går an. Så nå legger vi det bare ut på gis bort. [:)]

Jeg la ut masse på Finn men fikk ikke noe respons. Men fikk solgt alt annet. Sånn som gåstol, uro, sånt leketeppe til å ha på gulvet osv. Men ikke noe klær. Ga det til slutt til Frelsesarmen.

Jeg har lagt ut på finn.no, å fått solgt masse... :):) solgte sist nå på mandag, klær for 700 kr.. det var mye klær da :)

jeg har en runde med salg nå. har til nå fått tilsammen 530 kr for klær jeg har lagt ut. Forje runde med salg fikk jeg ca 8-900 kr.... pleier å selge 2 størrelser samtidig

jeg pleier å selge på finn.no

Skrev på Face, jeg. og fikk napp hos flere på vennelista.

Synes ikke det er verdt å legge ut annonse på finn.no,jeg gir det til venninner eller til fretex i stedet.

ORIGINAL: mayah

Jeg er en av de som kjøper mye brukt barneklær..
Klærene jeg har kjøpt har jeg funnet på finn.no, eller her inne på forumet.
Kjøper som regel pakker som er ferdig priset.. Gidder ikke å plukke et og et plagg.. Kjøper heller masse klær i samme strl og sorterer ut det jeg ikke vil ha..
Mange som gjør det samme vet jeg.

Anbefaler deg å lage pakkepriser og legge de ut :)

Aha, takk for tips. [:)]

legger ut merkeklær og ull på finn.no
resten gidder jeg ikke selge. gir det bort.
men selger det billigere enn resten av di griske folka på finn tror jeg, så får solgt det med en gang[8D]
blir litt fasinert når folk skal selge ei brukt bukse til for eks 200 kr når han fint får kjøpt den for myye mindre enn det ny om det er litt salg.

Back
Topp