Seler på Emaljunga Edge

mammalykke2

Forelsket i forumet
Er det flere som synes feste til selene på sittedelen er veldig høyt oppe? Er det noen som har en god løsning bortsett fra å kjøpe løs sele i stedenfor?

Når Sarah sitter i vogna starter selen nesten over hodet hennes i stedenfor skuldrene..

Jeg har Emma Duo Mondial, og syns og selene på sportsdelen begynner veldig høyt, over hodet hans. Nå som jeg har lammeskinnet i vogna, vurderte jeg å kutte hull til de øverste selene sånn at de kommer ut nede ved skuldrene hans. Det kan kanskje hjelpe?

Jeg har Emma Duo Mondial, og syns og selene på sportsdelen begynner veldig høyt, over hodet hans. Nå som jeg har lammeskinnet i vogna, vurderte jeg å kutte hull til de øverste selene sånn at de kommer ut nede ved skuldrene hans. Det kan kanskje hjelpe?

Hmm.. ser at det er et svar på innlegget mitt, men får det jo ikke opp...fryktlig irriterende..

Vi bruker en sånn alround pose, og der er det forskjellige "hakk" man kan ha selene i... men når det blir for varmt med den veit jeg ikke helt hva løsningen blir..

Hmm.. ser ut til at jeg må legge noe i vogna slik at selene holder seg på plass slik som dere har gjort.. Men tror kanskje det blir litt varmt fremover ja..

Forstår ikke at et merke som selger så mange vogner har en så dårlig patent på selene... men men.. Er heldigvis fornøyd med alt annet da :)

Er samme på citycrossen, holder de nede med en pose!:)

Oppdaga for et par dager siden at emmaljunga selger sånn minimizer sittepute i ulike farger. Denne har to hull til selene, slik at en får de lengre ned. Butikken som forhandler emmaljunga her skulle bestille opp noen, så da får jeg se hvordan det blir, men virka veldig greit.

http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Varme_kjoreposer/Minimizer_sittepute-592.html

Hmm,, Ikke vet jeg,.. Her har jeg motsatt problem, da selene er for langt nede. Noen som vet hvor man kan kjøpe løse seler?

kittyb skrev:
Oppdaga for et par dager siden at emmaljunga selger sånn minimizer sittepute i ulike farger. Denne har to hull til selene, slik at en får de lengre ned. Butikken som forhandler emmaljunga her skulle bestille opp noen, så da får jeg se hvordan det blir, men virka veldig greit.

http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Varme_kjoreposer/Minimizer_sittepute-592.html

Vet du prisen på denne sitteputa?

mammalykke2 skrev:
kittyb skrev:

Vet du prisen på denne sitteputa?

Lurer på om det kanskje er rundt 500, men skal ikke si det helt sikkert.

Har nå funnet ut at hvis man tar helt opp glidlåsen på allround posen, så får man kun det underlaget som de over viser.. Man må bare snu den så kan man bruke den om sommern..!

Back
Topp