seler i senga...

miriamsmamma

Elsker forumet
Bruker dere det? For når miriam ikke vil legge seg eller våkner (midt på natta og sånn) så står hu i senga. Noen mener det er dårlig gjordt å bruker seler i senga, men hva syns du?

vi  bruker også sånn pose. det snudde opp ned på natten vår, fra førsta dag sov hun hele natten. det var deilig:)

Jeg har vurdert det, men prøver å klare det uten.. Ida driver og nærmest turner i sengen i søvne så hun våkner.. Men har vurdert det mange ganger.. er det for barnets beste syntes ikke jeg det er noe galt i å bruke sele. Godt for både foreldre og barn å få nok søvn. en uthvilt mor er en glad mor! [:D] Gjør det du føler er best, du!

Her begynte vi med pose da hun begynte å snu seg over på magen, absolutt ikke fordi hun ikke får lov til å ligge på magen, men hun får rett å slett ikke til å slappe av når hun ligger på magen(og den gangen fikkhun ikke til åsnu seg tilbake heller). Nå reiser hun seg bare opp hvis hun ikke ligger i posen og da får hun ihvertfall ikke sove..syns ikke det er noe galt i å bruke den i det hele tatt, det hjalp veldig på nattesøvnen her[:D]

vi prøvde på vilja for ho er fæl til å stå i senga når ho ikke vil sove eller våkner på natta.. men slutta med det for ho fikk helt panikk ungen.. men om ungen din ikke reagerer på det så hadde jeg prøvd jeg da---

Adrian også reiste seg mye i sengen om natten,men jeg lot han bare gjøre det og han la seg ned igjen for å sove til slutt.

ORIGINAL: Ida&Linn

Jeg har vurdert det, men prøver å klare det uten.. Ida driver og nærmest turner i sengen i søvne så hun våkner.. Men har vurdert det mange ganger.. er det for barnets beste syntes ikke jeg det er noe galt i å bruke sele. Godt for både foreldre og barn å få nok søvn. en uthvilt mor er en glad mor! [:D] Gjør det du føler er best, du!

Vi bruker sove pose, mamma kjøpte en på lidel.
kjempe flott men var ikkje seler fester på så eg hadde noen UBRUKTE knall rosa skolisser som eg sydde på[:D]

Back
Topp