selektiv

Plutselig en til i magen

Betatt av forumet
Har ikke vært så aktiv her inne rett og slett fordi jeg før mitt første svangerskap opplevde en sa og jeg googlet meg grønn på info på nettet, noe som første til enorme bekymringer og følelser rundt mitt svangerskap som gikk veldig bra. Jeg har lært meg og være selektiv til info på nettet og ser at det er mange som skriver om blødninger, sa, ma og exU. desverre så er dette noe mange opplever og noe vi ikke kan gjøre noe med da det i de fleste tilfeller skjer egentlig før vi merker noe til det, med mindre man sitter og tester dagene i forkant av mensen og får en positiv test som blir negativ noen dager etterpå. Grunnen for at jeg skriver dette er for at jeg nå er i mitt andre svangerskap i uke 8 jeg har i en uke nå hadd brun blødning hver eneste dag, veldig lite som regel bare spor men det har vært der. Jeg skal på ul nå på Onsdag da jeg får tett oppfølging pga tidligere sa og risiko svangerskap. Jeg er skikkelig bekymret, hele tiden og har faktisk forberedt meg på at dette ikke gikk veien og derfor har jeg vært veldig passiv her inne. Selv om jeg leser en gang pr dag, men jeg skriver veldig sjeldent.. Ser det er en del her inne som har hadd blødninger og som har sett hjerteslag på ul og hver gang jeg leser det så gråter jeg av glede samtidlig som jeg alltid blir påminnet disse rare spor blødningene jeg har hatt denne uken. Jeg håper og få være med videre, selv om jeg som sagt er forberedt på begge deler. Dere virker som en flott gjeng :)

Hei, og selvfølgelig er du hjertelig velkommen til oss :D
Lykke til på TUL på onsdag :p

Jeg skal på første SV.kontroll på onsdag, og håper jeg får bekreftelse ved, og høre fosterlyden er 10+1 da...
Ellers så må jeg smøre meg med tålmodighet 2 uker til når jeg har TUL time :eek: Tar liksom ingenting for gitt jeg heller, og har også risiko svangerskap.
Krysser fingrene for oss begge DETTE skal gå supert helt frem til termin for oss begge/alle :D

Heisann!

Velkommen hit til forumet og junigruppen!

Jeg forstår godt at du blir bekymret av alt du kan google og lese på nettet, og det er flott at du er litt selektiv. Det er ikke bra å gå å bekymre seg hele tiden ;)

Vi har en flott artikkel som handler om blødninger i svangerskapet, den er ganske så fin syntes jeg, og er ikke skremmende, tvert om. Verdt å ta en titt. Du kan lese den HER

Back
Topp