nussnøff Gift med forumet VIP 6 Apr 2011 #1 Noen som har en strikke oppskrift på en selekjole/skjørt/tunika?
Dollface Forumet er livet VIP 6 Apr 2011 #6 skal se gjennom i morgen, det eneste jeg vet jeg har er selekjole til ei dokke [8D] Den kan jo alltids forstørres om man greier sånt [:D]
skal se gjennom i morgen, det eneste jeg vet jeg har er selekjole til ei dokke [8D] Den kan jo alltids forstørres om man greier sånt [:D]
Dollface Forumet er livet VIP 7 Apr 2011 #8 JEg har oppskrift på noe i nærheten av denne: Og en maken med korte ermer. (Kan ta bilde av oppskriftsbildene etterpå om det er interessant..)
JEg har oppskrift på noe i nærheten av denne: Og en maken med korte ermer. (Kan ta bilde av oppskriftsbildene etterpå om det er interessant..)
nussnøff Gift med forumet VIP 7 Apr 2011 #9 ORIGINAL: Dollface JEg har oppskrift på noe i nærheten av denne: Og en maken med korte ermer. (Kan ta bilde av oppskriftsbildene etterpå om det er interessant..) JA det hadde vært supert hvis du hadde giddet det!![:D]
ORIGINAL: Dollface JEg har oppskrift på noe i nærheten av denne: Og en maken med korte ermer. (Kan ta bilde av oppskriftsbildene etterpå om det er interessant..) JA det hadde vært supert hvis du hadde giddet det!![:D]