selabokse

Sprettrompa!

Elsker forumet
ka syns dåke om gravide i selabokser, eg har fått meg ei sånn dongeri selaboksa for gravide?? syns dåke da e fint?? føle at alle seie da e så sjønt å fint..[8|]

eg vett kje heilt ka eg syns sjøl faktisk :S:S

Synes ikke det er pent!! og ville aldri gått i det selv.

brukte ikke mammabukser i hele tatt jeg, kun vanlige olabukser med strikk-løsning i knappen og lang topp over.

du må jo gå i det du føler deg flott og vell i [:D]

ORIGINAL: kittyb

Jeg synes ikke det er så pent, så jeg hadde ikke brukt det selv, men folk må få gå i det de føler seg komfortable i..

Sign

Personlig synes jeg det ser så utrolig tragisk ut, føler liksom at man har behov for å skrike ut at man er gravid også.

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Suzanne

Det er så søtt og så gravidete[8D]
kommer jo ann på hvordan den sitter da, destiny sin var jo rå lekker, også så lur i siden[:)]

Takk[:D] Er voksebukse, så er bare å løsne på snøringen ettersom magen vokser[:)]

Genialt[8D] Hvor har du kjøpt den???

Jeg synes ikke det er så pent, så jeg hadde ikke brukt det selv, men folk må få gå i det de føler seg komfortable i..

jeg personlig synes ikke det er pent. men det kan jo hende det kler deg :)

Kommer nok an på personen inni om ei selabukse blir fin og kledelig. Jeg, feks, ville aldri kledd ei sånn tror jeg.. er altfor lang og slank. Ei heller folk med flate romper som går i ett med ryggen...[8|][8D][:D]

Jeg liker iallefall veldig godt å gå med de. Syns de er mest behagelige [:D]

jeg gikk opp såpass mye og hadde så stor mage at beste løsningen på et par penbukser var selebukse. Det er ikke det peneste men utrolig pratisk om man ikke vil magen skal synes veldig[:D]

jeg er hvertfall kjempe glad i min=)

Jeg elska selebuksa mi, brukte den hele tiden, syns den viste fram magen så godt også satt den veldig godt på meg[:)]

Personlig syns eg ikkje d e någe fint...

synes det er helt utrolig stygt[&:] mammabukser finnes i alle former og fasonger, selebukse kunne jeg ikke finne på å ta på meg[:-] 

Brukte det med 1. mann men følte meg så stor i den..[&:]

Back
Topp