Seksuelt misbrukt som barn

• Trådstarter Trådstarter usikker
  • Opprettet Opprettet
Har ikke ord...
Det verste er at jeg husker det som endte med sykehusopphold i 1 mnd veldig godt.
Ble overflyttet til et annet sykehus med strengt vakthold rundt meg. Mine foreldre eller søsken fikk ikke vite hvor jeg havnet etter sykehuset og etter 6 mnd i et beredskapshjem som ikke var snille mot meg så havnet jeg i fosterhjem. Sykelig tynn, redd og engstelig for voksne. Kjenner enda på redselen den dag i dag over 25 år etterpå.

Vil rose alle dere ærlige og åpne mennesker der ute! Viktig sak å snakke om, både blant voksne og barn. Alt for lett å tenke "det skjer ikke mine".
Snakk om barna om hva som er galt, hvor grensen går. At for mange unge forstår ikke at det er galt når voksne mennesker gjør det.

Det verste er at jeg husker det som endte med sykehusopphold i 1 mnd veldig godt.
Ble overflyttet til et annet sykehus med strengt vakthold rundt meg. Mine foreldre eller søsken fikk ikke vite hvor jeg havnet etter sykehuset og etter 6 mnd i et beredskapshjem som ikke var snille mot meg så havnet jeg i fosterhjem. Sykelig tynn, redd og engstelig for voksne. Kjenner enda på redselen den dag i dag over 25 år etterpå.
Nå kjenner jeg at jeg bare fikk så inderlig lyst til å holde hardt rundt deg og stryke deg over håret og si at du er trygg nå! Håper du har fått mye hjelp, og at du har det bra, tross alt!

Og en god lang klem til alle dere andre også!!!

Nå kjenner jeg at jeg bare fikk så inderlig lyst til å holde hardt rundt deg og stryke deg over håret og si at du er trygg nå! Håper du har fått mye hjelp, og at du har det bra, tross alt!

Og en god lang klem til alle dere andre også!!!
Ja, har fått mye hjelp oppigjennom årene :) Men har enkelte dager der følelsene er litt for sterke.
Har det bra, men har vært mye egenjobb for å komme dit jeg er i dag.

Back
Topp