T
trådstarter
Guest
Straffene er fortsatt latterlig lave. Heldigvis blir pedofile dårlig behandlet i fengsel!!Huff... :/ Er vel lenger straffer idag får en håpe... Klem til deg <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Straffene er fortsatt latterlig lave. Heldigvis blir pedofile dårlig behandlet i fengsel!!Huff... :/ Er vel lenger straffer idag får en håpe... Klem til deg <3
Det verste er at jeg husker det som endte med sykehusopphold i 1 mnd veldig godt.Har ikke ord...
Nå kjenner jeg at jeg bare fikk så inderlig lyst til å holde hardt rundt deg og stryke deg over håret og si at du er trygg nå! Håper du har fått mye hjelp, og at du har det bra, tross alt!Det verste er at jeg husker det som endte med sykehusopphold i 1 mnd veldig godt.
Ble overflyttet til et annet sykehus med strengt vakthold rundt meg. Mine foreldre eller søsken fikk ikke vite hvor jeg havnet etter sykehuset og etter 6 mnd i et beredskapshjem som ikke var snille mot meg så havnet jeg i fosterhjem. Sykelig tynn, redd og engstelig for voksne. Kjenner enda på redselen den dag i dag over 25 år etterpå.
Ja, har fått mye hjelp oppigjennom åreneNå kjenner jeg at jeg bare fikk så inderlig lyst til å holde hardt rundt deg og stryke deg over håret og si at du er trygg nå! Håper du har fått mye hjelp, og at du har det bra, tross alt!
Og en god lang klem til alle dere andre også!!!