Seint ute!!!

Englevakt

Ønske om en til
Mailykke <3
Kjenner litt på at jeg er svært seint ute med det meste denne gangen. Jeg er nå 31 uker på vei, og har ikke fått noe på stell enda. Ikke er vogga kommet i hus, den står hos min søster. Ikke er vogna tatt frem og sett over. Kun vasket to plagg. En utedress og en hjemstrikket body. Det ligger svært mange søte små plagg i poser og esker, men ingenting er vasket og klar til den lille i magen.

Dette stresser meg litt, men jeg har ikke energi til å ta tak i noe av dette. Fridager og ettermiddager brukes stort sett til å sove eller ligge på sofaen. Må få satt igang snart, men vet bare ikke når. Noen flere som er like seint ute?

Er ikke sent ute, bare ikke tidlig ute;) jeg venter med det aller meste til jeg går ut i permisjon:) da har jeg tid og skal virkelig nyte og kose meg med å gjøre alt klart til lillegull.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke gjort noe særlig jeg heller.

Det er likt hos meg. Alt ligger i flatpakker. Vogge, bilstol og vippestol har jeg ikke hentet. Ikke vasket et eneste plagg. Vet ikke om jeg har nok plagg engang, har ikke kjøpt noe selv....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjenner litt på at jeg er svært seint ute med det meste denne gangen. Jeg er nå 31 uker på vei, og har ikke fått noe på stell enda. Ikke er vogga kommet i hus, den står hos min søster. Ikke er vogna tatt frem og sett over. Kun vasket to plagg. En utedress og en hjemstrikket body. Det ligger svært mange søte små plagg i poser og esker, men ingenting er vasket og klar til den lille i magen.

Dette stresser meg litt, men jeg har ikke energi til å ta tak i noe av dette. Fridager og ettermiddager brukes stort sett til å sove eller ligge på sofaen. Må få satt igang snart, men vet bare ikke når. Noen flere som er like seint ute?

Sniker fra april. Jeg har termin 22april, og har ikke gjort noe jeg heller. Har en body og bukse og lue i str 50, og samme i str 56 vasket, og det er bare fordi det er klær vi har fått, og det var ferdig vasket. Seng har vi ikke, og ikke har vi plass til det heller, så poden får sove i vår seng. Om jeg skulle begynne å føde NÅ? Ja da regner jeg med at mannen, familie eller en venn kan hjelpe til med å ta med, hente, kjøpe eller vaske.
Jeg aner ikke hvor dagene blir av, er sykmeldt, "og ligger bare hjemme", men når en tur på do og en dusj gjør at jeg må sove et par timer, så er det ikke så mye futt igjen til å gjøre noe annet.

Har ikke vogn, vippestol, bilsete eller babygym enda! Resten er kjøpt da men føler detter litt vestenlig ting å få i hus snart !!

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke seint ute men kansje på tide å tenke på det ja ;-) hehe. Jeg forventet å gå over sist så plutselig første dag i perm gikk vannet, hvem var det som da reiste til ikea og vaska masse klær før vi reiste til sykehuset for å bli igang satt, da kjente jeg det var utrolig godt å ha alt av utstyr (utenom seng) i hus. For når snuppa var med oss hjem var det godt at alt var på plass.

Jeg har kjøpt alt men det står bare i en haug enda, har ikke vasket ett eneste plagg...venter på at barnerommet skal bli ferdig så jeg får ting på plass...så her er det ikke klart til no baby enda, hun får pent vente til mai:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Alt er i hus fra før, siden dette er tredje barnet. Men tok akkurat opp sengen fra kjelleren.. Jeg har mye vondt i kroppen, så jeg må fordele alt som skal gjøres utover mange dager. Men kommer til å ha alt oppe og klart til midten av april, da jeg er redd jeg kommer til å føde før tiden...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Alt er i hus, men tok over nytt hus på fredag så her er ingenting klart og baby kommer om 6 uker!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er heldigvis noen måneder igjen til mai ;) Jeg har kjøpt inn mesteparten, men alt ligger i esker og klærne har fortsatt merkelappene på. Jeg stresser ikke med dette enda. Må jo ha noe å sysle med når permisjonen starter :)

Jeg tenker jeg har god tid. Vi har bestilt vogn (for vi visste ikke hvor lang tid den tok). Den har ikke kommet , og kommer ikke tkl å stresse med å hente den. Vi har også nettopp flyttet, så vi som bor her nå er første prio. Når jeg kommer til uke 37 tenker jeg å gjøre klart det meste.

Godt å se at det ikke bare er meg som ikke har alt klart. Sist sto alt klart på den her tiden. Men som det sies, det er lenge til mai.

Har heller ikke fiksa så mye :p Senga står enda hos foreldre og vogna har vi bestil slik at vi får den i midten av april. Tenkte æ snart sku kjøp en komode og gå gjennom klær å få lagt på plass :) Stellebord har æ heller ikke kjøpt enda :P

Har det meste klart, gjorde det rett etter jul..Men det som mangler nå stresser jeg ikke med..har god tid ennå tenker jeg:)kansje ordne det ferdig i påsken, så kan mannen hjelpe til med det siste:)

Oi. Dere er ganske klare, mange av dere. Vi har ikke fått noen ordnet noen av de 'viktige' tingene, bortsett fra å kjøpe en vogndyne og en sengedyne. Har kjøpt et par klesplagg, da: masse sokker(!), 6 bodyer i 50/56, 2 pysjamaser i 56, en litt for stor lue, en ullcardigan i 50 og to bukser i str. 62.
Stresshandlet et vognlaken og et sengelaken etter jobb på fredag. Verdens kjedeligste kjøp, men da har vi i hvertfall noe. Kjempeforberedt - lol.
Folk vi kjenner har sagt vi skal få arve noen klær, men har dessverre ikke fått noe av det ennå. Men det er jo ikke noe poeng å kjøpe noe om det vi trenger skulle dukke opp. Må bare vente og se:)
Strikker på mor Signe-teppet, da. Det får meg til å føle meg som jeg er på vei til noe, i alle fall.
Vogn, seng og stellematte kommer sikkert ikke før.. uka før fødsel, kjenner jeg oss rett:)

Har det meste i hus, selv om det ikke er pakket ut. Trenger å hente vuggen og male den, og kjøpe madrass til den. Svigerfar kommer neste helg for å male barnerommet, så vil tro at vi gjør alt klart etter rommet er malt ferdig ;)

Her begynner det meste å bli klart.
Mangler hovedsakelig ting til meg bare.
Amme-bh, brystvorte-krem, ull-innlegg, amme-singlet,stelle-veske, tøfler og myk jogge-dress til sykehusoppholdet.
Også mangler vi en ting til babyen og det er vognpose, den bestiller vi innen kort tid nå. Har ønsket meg den fra risarosa, så håper jeg får viljen min siden mannen fikk viljen sin med svart vogn ...:smiley-angelic006 Hehe.

Legger ved bilde av vognposen her :

image.jpg

Kom på en ting til vi mangler, et ordentlig tykt babyteppe til å ha på gulveti starten.
Skal ha tykk gym-matte etterhvert , men sånn helt i starten kunne jeg tenkt meg et teppe bare :love017

Back
Topp