Sein termin

trebarnmamma

Forelsket i forumet
Noe flere som har termin sent på Januar? Føler jeg henger så etter her [emoji85] Termin 30januar [emoji85]

Noe flere som har termin sent på Januar? Føler jeg henger så etter her [emoji85] Termin 30januar [emoji85]

Ja, iflg babyverden sin terminkalkis har jeg termin 29. Jan. Ivf her.

Jeg kommer antagelig til å få faktisk termin 1 uke før pga KS. Jeg har ikke lyst på KS, men det kan se ut som det vil være det mest fornuftige grunnet tidligere fødselsskade.

Har 21. jan. Ikke like sent, men føler også jeg henger litt etter. Sist hadde jeg termin tidlig i mnd, så da var jeg mye tidligere ute med alt og slapp og vente sånn og høre om alle andre som nådde alle milepælene før meg [emoji85]

Jeg har termin 29 desember og føler det samme på desemberforumet. Kan jo være en ide å henge litt i februar-forumet også, der blir jo du en av de første ;)

Har jo fortsatt ikke vært verken hos lege eller TUL enda jeg, så kjenner følelsen, og vet ikke helt sikkert terminen heller ;-) men etter mine beregninger, 30. Jan, og tenker uansett jeg kommer til å tippe over i februar; overtid med begge de første.

Ikke vært hos lege, jordmor eller TUL, men ifølge appen er termin 26 januar så føler litt det samme som deg [emoji28] Sist hadde jeg termin helt i starten av måneden, var litt annerledes det. Henger litt i februar forumet også [emoji1365]

Jeg skulle gjerne hatt termin SENERE ut i januar... lite lysten på å få enda et desemberbarn... :P

Har termin 30/31.jan og henger egentlig mest på februarforumet :D Føler jeg ligger så langt bak her i januar :p

29 januar eller 1 februar. Det spørs hvilken kalkulator man bruker [emoji85][emoji23] Blir deilig med ultralyd og få høre mer riktig termin [emoji1][emoji106]

Godt jeg ikke er heeeelt [emoji85] Hehe.. Synes ting går så tregt [emoji23]

Akkurat derfor jeg ikke bare holder meg inne på desember forumet. Har hatt termin på slutten alltid. Og synest det er så kjedelig å henge så langt bak i termin gruppen[emoji6]

Jeg har termin 20., men føder alltid over

Jeg er sist... [emoji85] termin 3. Februar etter mine beregninger, men på tul i går hevdet gyn 1. Februar... de to forrige har kommet før termin, og jeg skal dessuten ha planlagt ks, så jeg må henge litt på januar, selv om det er mye morsommere å være fremst i februar [emoji51]

24-28 januar [emoji1305]

De to første fødte jeg 2uker før og tredje gangen 3uker før... Så tipper jeg kommer til å gå overtid nå[emoji23]

Jeg har 31/1! Henger mest i februar nå, for der er jeg først ute [emoji23][emoji23] Det er morsomst nå før uke 12. Så demotiverende når folk er langt forbi 12. Uke. Men kommer mest sannsynlig til å føde før termin. Så da blir det januar likevel :)

Back
Topp