Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har barnet gått lenge i barnehagen?Thejohan skrev:
For hvis det ikke er første gangen dere skal betale, så kommer det jo ikke akkurat som noen overraskelse at regningen skal betales den 1...
Gitte__ skrev:Man skal vel ha 14 dagers frist egentlig, men regningen betales jo til samme tid hver mnd. (iallefall i vår bhg.), så jeg håper ikke den kom som ett sjokk?*lykkeligst* skrev:
Nei, noe sjokk var det ikke... Men kan ikke betale uten å ha regninga ;)
*lykkeligst* skrev:Gitte__ skrev:Man skal vel ha 14 dagers frist egentlig, men regningen betales jo til samme tid hver mnd. (iallefall i vår bhg.), så jeg håper ikke den kom som ett sjokk?*lykkeligst* skrev:
Nei, noe sjokk var det ikke... Men kan ikke betale uten å ha regninga ;)
Nei, det skjønner jeg, men det går jo an å legge av penger. Skjønner det er irriterende da. Hvor vanskelig kan det være å sende ut regningene i rett tid egentlig?
Irriterer meg over det samme.. Kommer aldri til samme tid, og jeg må alltid si ifra om at den ikke er kommet. Skulle ønske det var samme kid på den i det minste, slik at jeg kunne sette på automatisk trekk..Bare Kari skrev:
Ehh man vet jo at den kommer selvom den er for sen?**Emmeline** skrev:
Her skjedde det og engang at regningen ikke kom som den skulle, men jeg satt da alikevel av de pengene så jeg kunne betale den når den kom...
Gitte__ skrev:Ehh man vet jo at den kommer selvom den er for sen?**Emmeline** skrev:
Her skjedde det og engang at regningen ikke kom som den skulle, men jeg satt da alikevel av de pengene så jeg kunne betale den når den kom...
Ja, vi vet om den. Og får vi den når vi skal kan vi planlegge litt mer ;) Nå var det en tannlegetime som ødela;)
Pearl skrev:Gitte__ skrev:Ehh man vet jo at den kommer selvom den er for sen?**Emmeline** skrev:
Ja, vi vet om den. Og får vi den når vi skal kan vi planlegge litt mer ;) Nå var det en tannlegetime som ødela;)
Det synes jeg var et rart utsagn. Du VET at regningen kommer og du VET at den skal betales den 1. i mnd.. Hvorfor har det da noe å si når regningen kommer? Dere må jo planlegge ut fra at den skal betales den 1. i mnd uansett og derved sette av penger for dette - og kommer den litt senere enn vanlig har dere jo da pengene klare.... Det er jo ikke tannlegetimen som har ødelagt nå - det er åpenbart en manglende buffer som vil være et problem for en hvilken som helst regning som kommer sent i mnd... Kan dere ikke få ordnet autogiro på denne regningen så slipper dere å tenke på den??