SEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

1rosa+1til?

Elsker forumet
SUUUUUPER FORELSKET noe så søtt har jeg aldri sett... Armer og ben gikk til alle kanter og hjertet banket med 178 slag i min... Min lille baby <3 2,5 cm <3

Å JEG ER FORELSKET MED DEG................ [:)][:)][:)][:)][:)]

GRATULERER...

Aw:D Så koselig, Nadja! Alt så bra ut håper jeg? Renger med det[:)]. Deilig å endelig kunne slappe av, tenker jeg[;)]

jaaaaaa alt var bare strålende og jeg er ikke lenger i sisikogruppa <3<3<3<3<3 har et helt vanelig svangerskap uten farer <3<3<3<3<3<3 Ei jente kan aldri be om mer <3

EDNELIG ER DET MIN TUR!!! Etter 6 små elskede englespirer
Men nå bor det en liten en som vil til verden komme <3<3<3<3<3<3<3<3

Så utrolig bra, Nadja! Dette fortjener du! Det beste er verdt å vente på vet du. Nå kan du legge bak deg det vonde og bare fokusere på spiren som vokser og koser seg i magen din=).

ORIGINAL: Jaybird

Så utrolig bra, Nadja! Dette fortjener du! Det beste er verdt å vente på vet du. Nå kan du legge bak deg det vonde og bare fokusere på spiren som vokser og koser seg i magen din=).

[:)]

Grattis så masse for det. Endelig var det din tur også. Din lille var kjempesøt[:D]

Åhhhhh

Så fantastisk Nadja:):) Jeg har tenkt på deg hele dagen og ventet på oppdatering:) Nå kan du bare slappe helt av og innse at dere får en liten i januar:) Jeg er rørt. Dette var fantastiske nyheter:)

ORIGINAL: FruStina

Åh så deilig for dere[:)][:)][:)][:)][:)]

Åååååh, nå ble jeg helt rørt[:)]

Gratulerer med et vanlig, ikke-risikosvangerskap[:)][:)]

Må ha vært fantastisk å se en sprellende fin baby - jeg skal se til tirsdag, og nå kan jeg nesten ikke vente[8D]

Tusen takk <3 er helt utrolig deilig å ikke ha et risiko svangerskap <3 legene på sykehuset sa vi kunne puste lettet ut og at vi sees til ordinær ul hihi

Back
Topp