MNJ Elsker forumet 14 Apr 2008 #8 ORIGINAL: ~Ludviks mamma~ utrolig fin, og fint navn også:) Tusen takk![:)]
MNJ Elsker forumet 14 Apr 2008 #9 ORIGINAL: kate veldig fin!¨ Og så fint navn datteren din har[:)] Tusen takk! Awa er mye brukt i Gambia, og siden mannen min er halvt gambisk tenkte vi at det var gøy å ha med et navn derfra også![:)]
ORIGINAL: kate veldig fin!¨ Og så fint navn datteren din har[:)] Tusen takk! Awa er mye brukt i Gambia, og siden mannen min er halvt gambisk tenkte vi at det var gøy å ha med et navn derfra også![:)]
3barn Forumet er livet 14 Apr 2008 #10 ORIGINAL: kate veldig fin!¨ Og så fint navn datteren din har[:)]
MtBoT Elsker forumet 14 Apr 2008 #11 ORIGINAL: kate veldig fin!¨ Og så fint navn datteren din har[:)] sign! [;)]
B Bounty Elsker forumet 14 Apr 2008 #14 Tusen takk! Awa er mye brukt i Gambia, og siden mannen min er halvt gambisk tenkte vi at det var gøy å ha med et navn derfra også![:)] Lukta gambisk med en gang der ja! Mannen min er også fra Gambia, og Awa står på lista vår! Kjempefint navn! Og så klart nydelig jente! :)
Tusen takk! Awa er mye brukt i Gambia, og siden mannen min er halvt gambisk tenkte vi at det var gøy å ha med et navn derfra også![:)] Lukta gambisk med en gang der ja! Mannen min er også fra Gambia, og Awa står på lista vår! Kjempefint navn! Og så klart nydelig jente! :)