Seeeee!

Hot*Mama

Gift med forumet
Det fine settet molder skal strikke til meg da..[:D]

Sjekk det supertøffe sjerfet (midten) og lua (øverst)![:D]

Åååå, så søtt[;)]

ORIGINAL: bagheera

det var jo knallfint[:D]

Kjempefint sett!!! [:)]

Molder, er det oldemor/bestemor?

ORIGINAL: MammaOkt

Kjempefint sett!!! [:)]

Molder, er det oldemor/bestemor?

Molder er oldemor ja![;)]

ORIGINAL: Sanka

*naaw* skikkelig søtt var det!

sign![:)]

ORIGINAL: ~Mamma_21~

aa,herlig! Hvordan går det med deg hot*mama? er formen din bra? [:)]

Ja takk, den er veldig fin faktisk![:)] 
Er utrolig trøtt mesteparten av dagene da, men slipper man unna med kun den plagen kan man ikke klage![;)]
Hvordan går det med deg da? Du er jo allerede snart 26 uker, tia går så utrolig fort!

Guuud så søtt!!!!!
Du er heldig som har noen som kan strikke for deg.
Har ingen jeg..

ORIGINAL: Hot*Mama

Er utrolig trøtt mesteparten av dagene da, men slipper man unna med kun den plagen kan man ikke klage![;)]
Hvordan går det med deg da? Du er jo allerede snart 26 uker, tia går så utrolig fort!
joda,bare bra. Er heldigvis over kvalmeperioden,og "tretthetsperioden" som jeg kaller den. Er ikke veeeldig opplagt om kveldene,men mye "bedre" [:D]  Vært på ultralyd da? Og vet dere kjønn? [:D]

Så skjønn Mathias er, nydelig signatur du har fått![:)]

Det er bra at du er over kvalmen, det er bare grusomt- og heldig som slipper unna trøttheten! Må innrømme det er litt slitsomt og ta seg av Ingrid skikkelig, blir liksom ikke fryktelig mye lek for tia stakkar liten![&o] 
Var på ultralyd 1.februar, ser ut til at det blir en jente til her i huset![:)] Har dere fått vite kjønnet eller?

hvor har du kjøpt den oppskriften henne? det var så utrolig søtt...

joda,bare bra. Er heldigvis over kvalmeperioden,og "tretthetsperioden" som jeg kaller den. Er ikke veeeldig opplagt om kveldene,men mye "bedre" [:D]  Vært på ultralyd da? Og vet dere kjønn? [:D]

Så skjønn Mathias er, nydelig signatur du har fått![:)]

Det er bra at du er over kvalmen, det er bare grusomt- og heldig som slipper unna trøttheten! Må innrømme det er litt slitsomt og ta seg av Ingrid skikkelig, blir liksom ikke fryktelig mye lek for tia stakkar liten![&o] 
Var på ultralyd 1.februar, ser ut til at det blir en jente til her i huset![:)] Har dere fått vite kjønnet eller?
takk takk [:D] Merker forskjell på svangerskap uten liten i hus og sv.sk med liten i hus ja [;)] Var på ultralyd 19 januar,og det blir en liten tass til. Veldig kjekt med to tette av samme kjønn da,både for deres del og økonomiens [;)][:D] Har dere tenkt på navn da? Vi sliter,blit ikke enige.. [&o] Har ikke snakket såå veldig mye om det enda da,tiden vil vise fant vi ut! [:D]

Ja ble veldig fornøyd med en jente til![:)] Da blir navnet Elisa![:)] Det dukker nok snart opp ett navn dere begge syns er fint skal du se, ble ikke enige med det første vi heller..
Har vært sammen med noen venner av oss i hele dag, som har to jenter med 15 mnd's mellomrom! Ble nesten litt skremt jeg, hehe..[:D] Skal love deg vi er slitne i hodet og ørene her, etter at de dro hjem![:D]
Men er nok veldig anderledes når det er dine egne da..[;)]

Det er nyyyydelig det settet der [:D] Jeg skulle strikke det til Linnea, men fant fort ut at jeg ikke kan strikke mønster....iallefall ikke i flere farger....[:(][:(][:(]

ORIGINAL: reggis

hvor har du kjøpt den oppskriften henne? det var så utrolig søtt...

Ja, hvor?

Tror du jeg kan få vite hvor du har hentet mønstere fra???? Det var helt nydelig!!!!

Det var jo kjempe tøft[:D][:D]

ORIGINAL: Nathen

Tror du jeg kan få vite hvor du har hentet mønstere fra???? Det var helt nydelig!!!!

Jeg vil også vite... [:)]

[:D]

kjempe søtt!!

Back
Topp