Seeeee!

1rosa+1til?

Elsker forumet
Jeg er gravid gitt hihi :D Måtte ta bilder av magen min i dag gitt hehe... Mange som syntes jeg har fått stor mage på noen uker nå <3

<3 uke 12 <3

<3 uke 14 <3

ooooi[:-]du var svær(POSTIVT ment altså!!)hehe misunnelig.. er like langt på vei som deg men viser ingenting på meg ennå..har fått en liten kul bare som jeg kan sjule godt ennå..[8|]så fin mage btw[:)][:)]gleder meg til min begynner å vise ordentlig[:)]

Ja, det må jeg si!!! Det der er babymage! Og fin også!

så fiiiine maven [:D]  Har fått skikkleig mave selv jeg, tihi. men vet ikke hvordan jeg legger ut, er helt blåst på det. 

[8|][X(] vet jeg er SVÆÆÆÆÆÆÆÆR[X(][8|] Men jeg er jo tykk fra før... Men jeg kan ikke si jeg er så oppblåst om dagen heller... Magen sa brått pang for en uke sia... Og når folk ser meg på gata spør de hvor mange uker jeg har igjen[&:][8D] Og når jeg sier jeg er i min 4 mnd, ser de bare rart og spørr om det er flere en en eller to inni der[:'(][:(]

Men jeg er overlykkelig for magen min jeg[:D]

Syntes du har en flott mage jeg Nadja og den skal du bare gå og strutte med og være kjempe stolt av [:D]

Så fin mage [:)]

oi du er heldig  som har så stor å fin mage <3

jeg hadde sånn  med min første unge men nå er jo den pitte liten..vil å ha vil viste magen min <3

Så fin mage du har, Nadja[:)]

Kjempefin var du[:)]
btw - jeg har oxo stor mage til å være såpass kort på vei, men vi skal bare være stolte[;)]

Bra det ikke bare er meg da hehe... Blir jo litt forbauset når jeg ser hvor stor den har blitt og vekta ikke har rikka seg ett eneste gram [8|]

ORIGINAL: atene

Syntes du har en flott mage jeg Nadja og den skal du bare gå og strutte med og være kjempe stolt av [:D]

Fine fine magen![:D]

Du skal være Stolt av Magen din , er tross alt en baby inni der :-)
Men ER ganske irriterende med Mennesker Som MÅ kommentere : Sa Langt igjen , ja da ER Det vel Fler inni der da ... grrrrrr ! Det ER uhøfflig syns Jeg ......
Magen min Har også spretti UT Den siste UKA , men ikke Så mye Som din , hehe . * positivt ment Asså *
Du er flott ! !

Tusen takk snupper :D

ja kjenner jeg blir irritert over mennesker som sier jeg må være forsiktig med hva jeg spiser. Siden jeg har blitt så stor:S Men da sier jeg at vekta ikke har rikke seg ett eneste gram på 6 uker... Men men...

Babyen min har i alle fall vokst ut av bekkenet og det merkes godt :D Når jeg ligger ser jeg en dump ca 5 cm fra navelen :D moro

Back
Topp