SEEEE

Ozi

Forelsket i forumet
Se så like barna mine er.

Synnøve da ho var 7mnd

Patrick 7mnd

Må også legge til ett skryte bilde av Synnøve. 7 mnd gammel da drev ho å reiste seg opp!

jepp dei var like skjønne begge to[;)][:D]   blir leeenge til julie prøver å reise seg ennå!!

Så like de er ja. Kjempe søte! Også så flink Synnøve var da hun var 7 mnd!

Nyyydelige[:D]

Var søskenlikhet der ja!!!Så søte de er!!

Hihi, så søte de er.
Ser godt at de to er søsken ja[:D]

Hihi... ser at de er søsken ja! [:)][:)] skjønninger....

ORIGINAL: Ozi

Må også legge til ett skryte bilde av Synnøve. 7 mnd gammel da drev ho å reiste seg opp!

Ja Gud de e like!!

Og må nok si at Synnøve har vært Tiiidlig ute! Pia mi har ikke kommet seg opp på alle 4 engang [:)]

Har vært ett par baby bilder jeg har vært usikker på om det har vært synnøve eller patrick på..[8D] 

Synnøve var tidlig ute med å krabbe, reise seg opp å gå med støtte.(men hun gikk ikke før ho var ett år.)     Første jula hennes gikk ho rundt bordet(støtta seg)  Så vidt ho fikk nesetippen over kanten[:D]

Patrick han gjør ingenting han, ruller det er det eneste. Men når han er kjempe glad skyter han rumpa opp i været(hvis han ligger på magen)    

så like de var! også så vakre begge to da [:D]

ORIGINAL: Camma

Så like de er ja. Kjempe søte! Også så flink Synnøve var da hun var 7 mnd!

Oi så like de er [:)]

ORIGINAL: Ozi

Se så like barna mine er.

Synnøve da ho var 7mnd

Patrick 7mnd

sååå søte da! kjempelike var de:)

sånn babygym har vi oxo, hehe...[:D]

krister har reist seg opp en stund nå han, men ikke så veldig kontrollert! har drar seg opp i knesittende ved hjelp av gåstolen, og så reiser han seg helt opp i stående! lille gærningen, han klarer jo ikke å sitte selv ennå engang, men stå,det skal han!

Back
Topp