Seeee

maiblomst

Gift med forumet
Eg fant seng i går... Har leitet og leitet! Men her er altså grindsengen som gullet mitt skal sove i! Er den ikke fiiiin?

Kjempefin[:D]

Åååå så fin den er

Kjempe nydelig!
Godt valg. [:)]

Den var kjempefin!!!

ORIGINAL: MsMarte

den der selger de her også, til 1200 =)

Ja det var noe sånt den koster [:)] Ikke så ille det da... Spesielt når det er pappa som betaler, og han sa at prisen ikke spilte noen rolle!

så fin den var da[:)] vi har sprinkelseng fra førstemann m himmel å sånn, men måtte bare ha denne vugga\kurven...så skjønn, den skal bebin bruke de første mnd hvertfall...

ORIGINAL: MsMarte

broren min på 15 lurte på om jeg ville ha den der :)

Men da skal den malest hvit, med rosa streker der bamsen er

Så koselig da [:)] 
Vet ikke helt hva farge eg vil ha den i enda, eller om den bare skal lakkes i blank lakk... Vi får se! Er bare fornøyd at eg har funnet noe som ikke er helt "standard" og ikke koster altfor mye!

ORIGINAL: lenis

så fin den var da[:)] vi har sprinkelseng fra førstemann m himmel å sånn, men måtte bare ha denne vugga\kurven...så skjønn, den skal bebin bruke de første mnd hvertfall...

Så fin!!! Har lyst på vugge eg også, men faren for at det blir katten som bruker den, og ikke bebisen er for stor.

tusen takk, hehe ja pus hadde sikkert prøvd seg tenker jeg, men vi har ingen så da var det greit[:D]

Nydelig lenis [:D]
ORIGINAL: lenis

signerer
ORIGINAL: Pivi

Den var kjempefin!!!

begge var veldig fine!![:D]

Å den var fiiin

ÅÅ så fiiiin![:D]

begge va fiiiin[8D]

Ja eg er veldig fornøyd! Har trålet norske, svenske og danske nettsteder for å finne noe litt ekstra... Så viser det seg at de selger denne på Fitjar he he... (samme øy, forskjellig kommune). Eg er rimelig fornøyd med det [:)] 

Back
Topp