Seee hva jeg har laga

- Amy -

Gift med forumet
Ja det er FØRSTE gang og kanskje veldig feil, men de ble veldig fornøyd de som fikk det[:D][:D][:D]

Må vise dere uansett[;)]

Litt dårlige bilder men men..

Ikke quote da, fjerner de seinere.

Vil gjerne ha litt tilbakemelding om hva dere eksperter synes[;)]

Tusen takk[:)] Huff er jo ingenting i forhold til andre her, men er vel en begynnelse [:)] Likte ikke helt det brune fargen på kartongen men var det eneste som passet til begge.. Og bokstavene på den blå ser en jo nesten ikke[&o] Men men..

synes de var kjempe fine, og absoutt riktige.. thihi

ORIGINAL: *Kamilah*

Snill du er hihi[:)] 

[:)][:D]

ORIGINAL: Lillemor82

kjempe fine var de.... men... hvilken str er de i????? er det rammer???[:D][:D] om det er 12x12, så lurer jeg litt på hvor du fikk tak i rammene.... [:D]

Hm ikke 12x12 i hvertfall, måtte kutte litt. Syns personlig de nesten var for små, men hadde ikke i litt større størrelse. Rammene kjøpte jeg på ikea[:)]

ORIGINAL: lilletrampe

DE var kjempe heldige de som fikk disse...
Kjempe fine var dem!![:)]

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt rammen?[:)]

Tuuusen takk[:)] Rammene er kjøpt på ikea[;)]

ORIGINAL: *Kamilah*

ORIGINAL: Lillemor82

kjempe fine var de.... men... hvilken str er de i????? er det rammer???[:D][:D] om det er 12x12, så lurer jeg litt på hvor du fikk tak i rammene.... [:D]

Hm ikke 12x12 i hvertfall, måtte kutte litt. Syns personlig de nesten var for små, men hadde ikke i litt større størrelse. Rammene kjøpte jeg på ikea[:)]

Mener vilsågjerne så de var i 23''x23''[;)]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

jeg syns de var NYDELIGE! kjempe flink! og ikke mål det du gjør, og det andre gjør her inne opp mot hverandre, for det du har lagd der er det jo DU som har lagd, helt selv... og med den vakre skatten på bildene blir det jo helt unikt! Syns du kan være stolt over deg selv jeg...[:D]

Blir her rørt jeg, tusen tusen takk[:)]

Back
Topp