Seee <3 (ikke babyrelatert)

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Etter å ha gått ned så mye i vekt, mistet jeg plutselig gifteringen min. Både sjefen min (som har funnet den en gang før) og søle kollegaene mine lette i evigheter, men den var borte. Oppdaget det nok litt forsent, så jeg aner ikke hvor den gjorde av seg.

I dag kom de nye gifteringene våres <3 målte str på fingeren samme dag som vi bestilte, men har tydeligvis gått ned etter det, for ringen kunne vært litt mindre. Men!!! Den sitter fast :p den sklir ikke av :)
Happy happy <3

ImageUploadedByBV Forum1362676284.254300.jpg

Det syns jeg også , hihi :) Overrasket mannen med graveringsvalget mitt, men tror han ble veldig glad :p Fotballfrelste menn er ikke så vanskelig på å behage :p

Hva ble gravert?
YNWA? (det syns forøvrig min mann at er et akseptabelt navn....)

Hva ble gravert?
YNWA? (det syns forøvrig min mann at er et akseptabelt navn....)

Du traff godt der ;) Er gravert : you'll never walk alone

For min del tenker jeg kun på at man aldri går alene gjennom noen ting når man er sammen/gift. Man vil alltid ha noen der. Mannen min tenker det samme, men for han så er det selvfølgelig liverpool som sikkert er øverst på betydningslisten :P

Du traff godt der ;) Er gravert : you'll never walk alone

For min del tenker jeg kun på at man aldri går alene gjennom noen ting når man er sammen/gift. Man vil alltid ha noen der. Mannen min tenker det samme, men for han så er det selvfølgelig liverpool som sikkert er øverst på betydningslisten :p

Vi planlegger bryllup nå, og jeg kjemper -hardt- for at vi ikke skal spille You`ll never walk alone på vei ut etter seremonien. Ikke det at jeg har noe i mot fotball eller Liverpool, men jeg tenker at bryllupsdagen min i grunnen blir en fin dag UTEN fotball også...
Ingen av slektene våre er enige om hvilket lag som er best i fotball uansett, så om vi kan unngå temaet er det fint ;)

Så koselig det var da!! Synes det sier mye om deg at du graverer dette i ringen hans! For det er strengt tatt viktig å huske på hva mennene våre er opptatt av også. Ikke alt det rosa greiene og alt det "jente" styret!

Så dette synes jeg var veldig romantisk :) Nå fikk jeg lyst til å gravere "ekte kjærlighet" i ringen til mannen :)

De var kjempe fine;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Først vil jeg bare si gratulerer med vektnedgang da :) Du er jo flink! Også var det noen veldig fine ringer<3

Vi planlegger bryllup nå, og jeg kjemper -hardt- for at vi ikke skal spille You`ll never walk alone på vei ut etter seremonien. Ikke det at jeg har noe i mot fotball eller Liverpool, men jeg tenker at bryllupsdagen min i grunnen blir en fin dag UTEN fotball også...
Ingen av slektene våre er enige om hvilket lag som er best i fotball uansett, så om vi kan unngå temaet er det fint ;)

Haha, unnskyld at jeg ler, men mannen min hadde glatt spilt den hadde ejg sagt ja :p Heldigvis fant vi noen andre, hehe. Det er deres bryllup, så det må jo være noe som er for dere begge, ikke bare han :) Vi hadde faktisk sangen vår etter sermonien

Så koselig det var da!! Synes det sier mye om deg at du graverer dette i ringen hans! For det er strengt tatt viktig å huske på hva mennene våre er opptatt av også. Ikke alt det rosa greiene og alt det "jente" styret!

Så dette synes jeg var veldig romantisk :) Nå fikk jeg lyst til å gravere "ekte kjærlighet" i ringen til mannen :)

Mannen min snakket om at han kunne tenkt seg Love conquers all, i ringene våres. Jeg er ikke uenig, men følte vel at you'll never walk alone ble litt mer betydningsfult :) Vi har opplevd mye drit i livene våres, men tingene har alltid bragt oss nærmere, så følte dette var ganske så riktig for våres del :)

Vi har gravert inn "din ( navnet til hverandre) til Dovre faller". Det var samboeren som ønsket den teksten så da ble det til at vi tok den.

... og jeg overrasket med frieri på skuddårsdagen med ringer hvor det står "han måtte" i min, og "hun ville" i hans.... Hans syns det var pinlig passende, da han liksom ikke så poenget med noen ring, og jeg insisterte. .....:)

Haha, unnskyld at jeg ler, men mannen min hadde glatt spilt den hadde ejg sagt ja :p Heldigvis fant vi noen andre, hehe. Det er deres bryllup, så det må jo være noe som er for dere begge, ikke bare han :) Vi hadde faktisk sangen vår etter sermonien

Vi har kommet dithen at vi bare unngår fotball på bryllupsdagen. Vi gifter oss jo midt i sesongen uansett, så dagen etter bryllupet har vi en avtale om å ligge på sofaen, spise kakerester og se fotball X-tra... Er det feil av meg å nesten glede meg mer til det enn til selve bryllupet?

Vi har kommet dithen at vi bare unngår fotball på bryllupsdagen. Vi gifter oss jo midt i sesongen uansett, så dagen etter bryllupet har vi en avtale om å ligge på sofaen, spise kakerester og se fotball X-tra... Er det feil av meg å nesten glede meg mer til det enn til selve bryllupet?

Absolutt ikke feil :D Skulle ønske vi hadde en sånn sløve dag. En dag med full oppmerksomhet kan ta på, og vi måtte pakke og styre før vi reiste på bryllupsreise og videre hjem til oss selv etter den. Tok en stund før vi kunne ha en skikkelig lat dag på sofan :)

Absolutt ikke feil :D Skulle ønske vi hadde en sånn sløve dag. En dag med full oppmerksomhet kan ta på, og vi måtte pakke og styre før vi reiste på bryllupsreise og videre hjem til oss selv etter den. Tok en stund før vi kunne ha en skikkelig lat dag på sofan :)

Går dette veien, har vi jo en baby et par uker etter den opprinnelige bryllupsdagen, så vi må ta hele bryllupet et par måneder før...
Og bryllupsreisen tar vi på forskudd i mai :)

Back
Topp