Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Jeg har hatt en samtale med Medicus i dag. Planen var at jeg skulle gå på letrozol mens vi ventet på å få komme inn til IVF. Men så har gynekologen plutselig funnet ut at vi skulle vente med å bli henvist til etter sommeren. Det er jeg ikke enig i, siden det er lang ventetid.Vi var til utredning på Medicus som er privat fertilitetsklinikk. Der fikk vi prøve enkel stimulering i form av letrozol, ovitrelle og progesteron (Duphaston), som endte i at jeg ble gravid på fjerde syklus med det Ikke fått samme hjelp hos offentlig gyn, og ikke hos volvat heller da gyn der ga meg letrozol men sa at her i Norge gir man helst ikke ovitrelle(!) . Var henvist til ivf i det offentlige, men rakk ikke det før jeg ble gravid.
Bedre å få henvist så fort som mulig. Vi ble henvist offentlig av en gynekolog på sykehuset (han spurte hvorfor vi hadde gått privat og ikke via fastlege i forbindelse med ultralydundersøkelse henvist fra Medicus) fordi fastlegen min ville ikke selv om vi hadde prøvd i ett år. Den gynekologen syns det var for gæli at fastlege ikke henvsite, så han ordna det. I mellomtiden gikk jeg jo da på enkel stimulering.Tusen takk! Jeg har hatt en samtale med Medicus i dag. Planen var at jeg skulle gå på letrozol mens vi ventet på å få komme inn til IVF. Men så har gynekologen plutselig funnet ut at vi skulle vente med å bli henvist til etter sommeren. Det er jeg ikke enig i, siden det er lang ventetid.
Etter litt om og men i dag, så ble vi endelig henvist likevel. I juni har vi prøvd i 2 år. Så får vi bare smøre oss med enda mer tålmodighet
Vår gamle gynekolog henviste oss nå, men vi hadde Medicus i bakhånd og kom til å gå videre der dersom vi ikke hadde blitt henvistBedre å få henvist så fort som mulig. Vi ble henvist offentlig av en gynekolog på sykehuset (han spurte hvorfor vi hadde gått privat og ikke via fastlege i forbindelse med ultralydundersøkelse henvist fra Medicus) fordi fastlegen min ville ikke selv om vi hadde prøvd i ett år. Den gynekologen syns det var for gæli at fastlege ikke henvsite, så han ordna det. I mellomtiden gikk jeg jo da på enkel stimulering.
Medicus har da henvist dere til det offentlige nå, eller?