Noen har erfaring med det? Gode? Dårlige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte du til Danmark for å få tak i junosengen? Finner den ikke i NorgeJeg kjøpte det akkurat, salg på jollyroom. Det andre jeg liker koster nærmere 7000kr så..
Frøkna har den originale Kili senga (Juno), så fornøyd!/
Måtte du til Danmark for å få tak i junosengen? Finner den ikke i Norge![]()
Hvordan er det med frakt? Bestilte du på en nettside? Er så kult med gamle møbler som ikke alle andre har.Ja, selges jo kun brukt da siden de er veeeeellldddiiggg gammle. Vår er fra 40-tallet!
Hvordan er det med frakt? Bestilte du på en nettside? Er så kult med gamle møbler som ikke alle andre har.
Aha! TakkJeg bor her og kjøpt den via dba.dk (danske Finn), men det er faktisk ikke spesielt dyrt å få fraktet de til Norge. Jeg husker ikke hva tjenesten heter, men det ligner på Bring..bing kanskje? Det er folk som skal samme vei og tar det med seg.
Synes det er kjempefint, men skulle vært kant hele veien rundt oppe, ellers må man jo snu det inn mot veggen når barnet blir større (ellers hadde vesla vår glatt prøvd å rulle seg av det).
Vi har ett fra Ikea med kant rundt hele, og det er veldig greit nå som hun er så stor.
Altså vi har en smal kommode nå uten kanter eller noe frøkna er 2 år og det var vært null problem med tanke på at hun skal falle ned![]()
Da er nok bare ungen min litt mer vilter på stellebordet enn deres er![]()