Sebra kili stellebord

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Noen har erfaring med det? Gode? Dårlige?

Vet ikke, men har sett litt på det selv. Har kommet frem til at det er for dyrt i forhold til at det ikke er noen skuffer eller noe på det.. Blir nok kilisengen her da :)

Jeg kjøpte det akkurat, salg på jollyroom. Det andre jeg liker koster nærmere 7000kr så..

Frøkna har den originale Kili senga (Juno), så fornøyd!/

Måtte du til Danmark for å få tak i junosengen? Finner den ikke i Norge :(

Ja, selges jo kun brukt da siden de er veeeeellldddiiggg gammle. Vår er fra 40-tallet!

Hvordan er det med frakt? Bestilte du på en nettside? Er så kult med gamle møbler som ikke alle andre har.

Jeg bor her og kjøpt den via dba.dk (danske Finn), men det er faktisk ikke spesielt dyrt å få fraktet de til Norge. Jeg husker ikke hva tjenesten heter, men det ligner på Bring..bing kanskje? Det er folk som skal samme vei og tar det med seg.

Jeg bor her og kjøpt den via dba.dk (danske Finn), men det er faktisk ikke spesielt dyrt å få fraktet de til Norge. Jeg husker ikke hva tjenesten heter, men det ligner på Bring..bing kanskje? Det er folk som skal samme vei og tar det med seg.
Aha! Takk :)

Synes det er kjempefint, men skulle vært kant hele veien rundt oppe, ellers må man jo snu det inn mot veggen når barnet blir større (ellers hadde vesla vår glatt prøvd å rulle seg av det).
Vi har ett fra Ikea med kant rundt hele, og det er veldig greit nå som hun er så stor.

Jeg er heldig og arver en original juno kjøpt i Danmark på 60-tallet etter mamma ❤️

Vi har kili sebra stellebord. Veldig fint men ikke verdt prisen.. Vær VELDIG forsiktig når du monterer det. Skruene knekker super lett.. Så vi har ikke plata forran og må stelle fra siden.. Litt irriterende.. Har ikke giddi å bytte det.

Synes det er kjempefint, men skulle vært kant hele veien rundt oppe, ellers må man jo snu det inn mot veggen når barnet blir større (ellers hadde vesla vår glatt prøvd å rulle seg av det).
Vi har ett fra Ikea med kant rundt hele, og det er veldig greit nå som hun er så stor.

Altså vi har en smal kommode nå uten kanter eller noe frøkna er 2 år og det var vært null problem med tanke på at hun skal falle ned :)

Da er nok bare ungen min litt mer vilter på stellebordet enn deres er :)

Jeg vil bare ha muligheten til å stelle i mot meg, vi får se om jeg blir fornøyd. Hvis ikke får vi selge det og kjøpe et annet :)

Back
Topp