Sebra kili seng. Litt rådvill her nå :-(

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Fikk sengen levert på døra i dag og ser fort at mini på 1 år fort kan klare å dette ut over kanten. Vi har akkurat måtte senke bunnen i nåværende sprinkelseng fra midten til helt ned pga at mini gikk på hode ut av senga. Og både jeg og mannen syns at høyden på sideveggene i sebra senga ser like høye ut som sideveggene i nåværende sprinkelseng var før vi sengen bunnen helt ned.
Og jeg lurer på hva alle andre med samme seng gjør?! Det er jo en kjempe populær seng men i mine øyne ikke forsvarlig å ha en aktiv liten krabat oppi der når du ikke kan senke bunnen enda mer :-(

Vedlegg

• 1466801545763.jpg
    1466801545763.jpg
    28,7 KB · Visninger: 121
Jeg har aldri hørt om eller sett denne typen seng før, men hvor gammelt er barnet?

Vi har en juno (den originale) og hun har ikke sjans til å falle ut av. Har tatt av sidene.

Jeg får prøve ungen oppi når jeg får madrassen. Reagerte bare veldig på høyden på veggene. Innbiller meg det er ganske likt som det var i sprinkelsenga når han datt ut av den......

Kan du ikke ta av siden og sette på sengehest? Klatrer han da over, faller han ikke langt og slår seg sikkert ikke. Og mange barn roer seg når de ikke føler seg "innesperra" :)

Han har rom i 2 etg og selv ligger jeg i 1. Så ønsker ikke at han skal ha mulighet til å komme seg ut enda når han bare er 1 år. Får se hva jeg gjør ;-)

Utrolig nok skiller det ikke mer en 2 cm på lengden opp fra bunn til sengekant på denne og på vanlig sprinkelseng han har. Så da blir det ikke noe problem :-)

Back
Topp