Seboreisk eksem

beklager, har ikke det. men hjelper deg å dytte [:)]

Takker[:)] Lillegutt har fått det.. Kommer periodevis tydligvis:( Han ligger og klør stakkar[&o]

Ja, huff. største dattra mi har plagdes masse. Blitt store sår innimellom, har gode og dålige perioder. no har minsta også fått litt av det samme. mest på armene.

Jeg har brukt kortisonsalver på førsteman, men ikke startet med det på minsta enda. Skal få henne til en hudlege først. Bruk aldri såpe på huden, det tørker ut og blir verre. Vi bruker a-krem no, synes den myker opp og virker enda.

Huff ja det ser ikke godt ut[&o] Vi har hatt vår første våkenatt inatt, han klør og klør. Spesielt i hodebunn og det ene øret[:(] Har prøvd litt forskjellige kremer egentlig. Har funnet ut at Spenol funker best. Men skal høre på aboteket idag om det har en shampo eller noe.. Han har klødd så mye at han har store kloremerker i hodebunn. Det kommer periodevis.. Var en lege som så på det, han sa jeg skulle bruke kortisonsalve. Jeg har brukt det, men kun et par dager på rad. Det hjelper, men blusser fort opp igjenn når vi ikke bruker den lenger. Ønsker helst å slippe kortison, så håper de har noe bra å anbefale meg på aboteket idag.

Forever , et homeparty som selger aloe vera produkter har noen kremer som er kjempe gode:-)
Her no prøvd de på minste gutten for han er veldig plaget av eksem og er no kjempe bra....
Bruker den og som kuldekrem da den består av nesten bare aloe vera....[:)]
jEG BREUKER IKKE KORTISON.....Har dårlig erfaring...

ORIGINAL: besnik

Forever , et homeparty som selger aloe vera produkter har noen kremer som er kjempe gode:-)
Her no prøvd de på minste gutten for han er veldig plaget av eksem og er no kjempe bra....

Så bra, da skal jeg kjøpe det også[:D]

ORIGINAL: besnik

hvilken erfaring??har selv mild seborreisk eksem tror jeg,på øyerbryn,nesepartiet og litt over munnen og hodebunnen,er noe dritt,kommer og går...bruker en spesiell shampoo og hydrokortisonkrem i ansikt..

Back
Topp