Sebastian var "redd" for snøen idag tidlig

Heffa og Go`ungen

Forelsket i forumet
haha...må le av den gutten ass.

vi gikk ut døra idag tidlig, og det første sebbe klarer, er å ramle i snøen som ligger utenfor døren.
plutselig ser han at det er snø på hendene, buksen og skoene, og han begynner å gråte mens han strekker armen frem.
da jeg hadde børstet bort all snøen og han skulle gå mot bilen igjen, begynte han og gråte og sier "sko" og peker ned...
jeg måtte le, for jeg så tydelig en gutt som ikke ville ha snø på skoa sine.
jeg prøvde å få han til å gå litt til, men når han så at han vasset i mer snø, ble han lei seg og pekte ned.
det endte med at jeg måtte bære han inn i bilen...det samme måtte jeg i barnehagen...

snakk om fin gutt som ikke skal ha snø på skoa. hehe..

liker barna snøen ?

håvard ville leie først, men tok ca akkurat bare ned trappen før det var kjempegøy og han hadde snø overalt. skulle vasse der det var mest snø, og jeg angret at vi ikke hadde dressen på. tipper han koser seg ute i snøen i barnehagen idag

hehe...

ja snuppa syns det var helt greit, ikke vært så mye i snø enda.. er spent på vinteren[:)]

hahahahahaha, så god [:D][:D]
min elsker å rulle seg i snø [:)]

He he, ja det får en si [:D]
Har ikke merket noe på Sondre, virker som han syns det er helt greit med snø.. Og så fikk han rattkjelke i bursdagsgave, og den var han i alle fall fornøyd med å få kjøre i snøen [:)]

Så søt han er! [:D]

Alma var veldig redd sand i sommer. Ville ikke gå barbeint i sanda når vi var på stranda. Hun ble til slutt trygg, men var like redd igjen neste gang.
Snøen vet jeg ikke helt hvordan hun reagerer på, det er ikke så mye snø her enda. Men det ser ut til at det går bra så lenge hun slipper å tråkke barbeint i den[;)].

Back
Topp