Sebastian med kul sveis *bilde*

Heffa og Go`ungen

Forelsket i forumet
Hvis jeg fikk gutt, skulle gutten min ha sånn sveis, og det har selvf sebastian fått. hehe. [:D][:)]
sebastian har hatt denne sveisen lenge, men nå brukte jeg maskin på sidene, og syntes det ble veldig bra.
ikke lett å skulle klippe en gutt med saks lenger.

hvordan ser deres barn ut på håret ?

gud så tøff og nydelig han var[:D]

snuppa mi har ikke så langt hår hun,men skal kun klippe luggen litt når den begynner å dekke øynene hennes.. hadde jeg hatt gutt så skulle jeg nok klippt noe lunde slik som sebastian har fått det[:)]

Kjempe kul[:D]

Så kul på sveisen[:D]
Har ikke bilde av tuppa. Men hun har sånn kort bob-liknende sveis[:)]

Så stilig!

Emma er enda ikke klippet, håret vokser sent og krøller seg. Her er Emma :

Sååå stilig!! Knalltøff ble han!

Han ble jo tøff da [:)]

Amelia har lyst hår til skuldrene [:)] Vi sparer til lang lugg, og nå er alt snart like langt.

Vi har klippet henne en gang for noen måneder siden, men tror det snart er på tide å rette inn litt igjen [:D]

Så kul sveis. Minsten har veldig mye og tjukt hår med fall som krøller seg når det får lenge så klippes innimellom for å holde litt styr på det [:)]

Kjempe tøff ble han.
Storm er grusom på håret nå, skal til frisøren den 23. Han er helt hvit i håret så frisøren ønsker ikke klippe han med maskin[&o] for det kan se ut som han er skalla siden han er så lys[8|]

ORIGINAL: *Fru H*

Så tøff! =)
Har han voks i og eller?

Teodor har lik lengde på hele håret, vi klipte han med maskin et par-tre ganger i sommer.
Han har veldig tykt hår og det hadde blitt så langt + gutt som er ekstremt varm av seg + gutt som aldri satt stille = MASKIN [8D]
Har ikke turt å prøve med saks engang.

Nå er det en stund siden vi har klippet han og nå skal det få vokse litt (hadde det vært opp til pappaen hadde vi nok snauet han igjen, men..)

jepp. har i litt voks.
jeg har tenkt tanken på å bruke maskin på sebbe jeg og fordi han er så varm blandt annet.

ORIGINAL: *Fru H*

Men må du ha i voks hver dag, eller ser sveisen grei ut uten også?
Likte stilen kjempegodt, tror T kunne kledd den, men jeg tror håret hans legger seg på en måte som hadde krevd voks hver dag, og det gidder jeg ikke [:)][8D]

vokser ikke hver dag.
det legger seg helt greit uansett.

ORIGINAL: Tuttelure

Jeg kan skrive under på at det legger seg fint uten voks[:D]
Han ser bra ut uansett den lille tassen din [:)]

Han kler den sveisen kjempe godt, her hadde det ikke sett like bra ut, men hanekam med litt mer hår på sidene kler vår mini [;)]

Så tøff han er [:)]

Veldig kult når man kan lage frisyre på de asså!

Linnea har et hår som bestemmer helt selv åssen det skal være, så der er det ingen årnings enda.
(Å mamman vil ikke klippe bort de søte babykrøllene - i frykt for at de ikke kommer tilbake)

Så kul gutt da[:)] her er det bare maskin sveis, michael har ikke så rare hårveksten enda, så bare tatt det med maskin for å holde det jevnt, men nå ser det ut som det har bestemt seg får å bli litt hår [:)] så nå sparer vi til sveis[:)]

ORIGINAL: Tuttelure

Sign!
Alma er omtrent som Emma til Plysj, har hår som krøller seg, så tror det tar en stund før hun får noe særlig langt hår. Har bare klippet noen lange tuster foreløpig.

Back
Topp