Seabands

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Siden kvalmen min bare blir værre og værre og jeg spyr ørti ganger pr dag... Så tenkte jeg å prøve seabands for å se om det gav noen lindring... Men kan ikke si jeg har merket noen forskjell enda, brukt de i et par timer nå..

noen med erfaringer?

Jeg brukte det i forrige svangerskap. Funket ikke for meg i det hele tatt, men har hørt det funker for mange så det er vel ganske personligt tenker jeg.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

De fungerte veldig bra for meg i starten av kvalmeperioden, tok de på og merket forskjell etter noen minutter bare. Har hatt pause i ca 3 dager nå da fordi jeg følte ikke det fungerte like bra lenger, men skal prøve senere hvis kvalmen melder seg. Men når jeg blir altfor sliten og trøtt så er det ingenting som funker :p

Tar ikke bort kvalmen, men merker at jeg ofte er mindre kvalm de dagene jeg har de på hele tiden. Om det er psykisk eller om det faktisk virker, det vet jeg ikke, og bryr meg ikke! Hurra for placebo-effekten! :D

Prøvde det forrige gang, med null effekt dessverre. Denne gangen er ikke kvalmen så konstant, og jeg syns kanskje de virket litt da jeg prøvde de igjen, men vanskelig å si om det var tilfeldig eller ikke.

Har prøvd det, men jeg blir bare dårligere av det. Eneste som hjelper for meg er Afipran.

Har prøvd det, men jeg blir bare dårligere av det. Eneste som hjelper for meg er Afipran.

Må nestn si jeg er litt værr jeg også av dem, for jeg. Like kvalm idag som alle dager, men jeg har brekt meg og kasta opp flere ganger idag, enn de andre dagene..

jeg skal igrunn helst ikke bruke medisin denne gang, da jeg er redd for at det kan ha noen innvirkning på at vi mistet nr 2.. Jm er uenig, og mener det ikke har noen innvirkning, men legen min e skeptisk til det, så da tør jeg ikke bruke det.. Bruke afipran og phenergan sist, men det hadde ikke så mye virkning på meg de heller, da jeg ikke klarte å holde tablettene nede lenge nok før jeg kasta opp...

får nesten "håpe" jeg blir så dårlig at jeg får de medisinene de gir på sykehuset, for de var legen min 100% sikker på at var trygge, men slik jeg forsto det, så får man ikke de hjemme..

Jeg tar pyridoksin som er reseptfritt etter anbefaling av legen min. Det hjelper faktisk! er et b vitamin som man tar tre ganger om dagen, mye mer enn kroppen trenger men det som er til overs bare tisser man ut sa legen..
Tar afipran også, men blir veldig oppblåst av det.

Jeg prøvde de, virket ikke. Fikk blåmerke av de også, ser noe mishandla ut, menmen :P

Back
Topp