Seaband

Soul

Forumet er livet
Har jo vært så kvalm døgnet rundt (til og med på natten) i mange dager nå, så i dag så har jeg kjøpt meg Seaband... har gått med det i ca 3 timer nå og merker ingen forskjell enda. Prøver å bytte litt på hvor jeg har det siden det visst nok var litt vanskelig å finne akupunkturpunktet P6...

så jeg får se hvordan det går.. holder dere oppdatert.

Flere som har prøvd og som evt har noen tipps ang. plassering?

Jeg brukte mine i 5 uker.... jeg tørr nesten ikke si at jeg ikke lenger er kvalm for da kommer det vel igjen 

Men de funket nok på meg så jeg ikke var konstant kvalm hele tiden. De siste ukene har vært ille... håper på bedre tider emoticon

Tror jeg skaffer meg et slikt band, er vel vært å prøve i hvertfal. Spesielt når man hører at det har funket for noen.

Det fungerer fortsatt ikke..... hmmm nå har jeg prøvd å ha det både 1,2 og 3 fingerbredde fra håndleddet men det fungerer ikke. Nå tenker jeg at jeg tar det av for dagen også prøver jeg på ny i morgen.

til meg fungerer de! Føler meg mye bedre etter å ha hatt de på en halv times tid. Prøv å ta kula en anelse ut mot siden (den siden tommelen er på)..

Gubben la ut et bilde av meg på facebook i går, hvor jeg hadde begge armbåndene godt synlig, så nå tipper jeg at alle de som var sammen med meg sist svangerskap, og som så det bildet vet at jeg er gravid! :/ han sletta det da jeg påpekte det da, men lå ute en god stund før jeg så det!

godiva skrev:
til meg fungerer de! Føler meg mye bedre etter å ha hatt de på en halv times tid. Prøv å ta kula en anelse ut mot siden (den siden tommelen er på)..

Gubben la ut et bilde av meg på facebook i går, hvor jeg hadde begge armbåndene godt synlig, så nå tipper jeg at alle de som var sammen med meg sist svangerskap, og som så det bildet vet at jeg er gravid! :/ han sletta det da jeg påpekte det da, men lå ute en god stund før jeg så det!

haha oj..... man må være forsiktig for å ikke 'si' det til folk. Du må si du var på en kjøre tur og at du bruker de mot reisesyke :)

Nå må jeg bare prøve å finne de seaband jeg har liggans her ett eller annet sted. Jeg bruker postafen men likevel er jeg rimelig kvalm hele dagen. Prøver å unngå å ta en postafen til på ettermiddag/kveld men ikke alltid jeg holder ut.

Back
Topp