seaband mot kvalmen:):):):)VIRKER:):):):):):):):)

susien

Glad i forumet
Min mann kom hjem fra apoteket med noen strikkearmbånd til meg idag med en kule påsom skal være på håndleddene!!
Har vært sååå dårlig, hatt den der morgenkvalmen fra morgen til kveld i en uke nå og lagt i sengen hele tiden!!!! hadde ikke helt troen på de der strikkegreiene som også brukes mot båt og bilsyke!!! men de virket!!!!!! jeg har ikke vært kvalm etter det, fremdeles litt sånn trøtt osv, men kvalmen e vekke!!!!! tenkte bare jeg skulle anbefale dem, for jeg haaater den der kvalmen og unner ingen den!![:)][:)][:)][:)]
Verdt å prøve

Har prøvd, og de virket IKKE her i gården[:'(]

Så fint å høre. Da vet jeg hva jeg skal i morra. Til byen og kjøpe sånne.. Er så lei av denne kvalmen. Og blir det som forrige svangerskap. Kaster jeg opp i 7mnd. Orker ikke det en gang til.

åå så kjedelig!! nei de virker vel kanskje ikke for alle, men såå dårlig som jeg var så forsvant det bare minutter etter for meg[:)][:)]..

De funka ikke på meg heller.Var hos akupunktør,og hun sa det ikke var no vits å kjøpe det(de er dyre)...men mulig at de funker på noen tydligvis.Det er jo bra da,for kvalme er helt forferdelig.

mmm mine kostet bare 80 kr!! litt rart at hun sier noe sånt da, for jeg kjenner flere venninner som det har virket på.. og barna deres bruker dem på bilturer[:)][:)][:)]virker nok på noen, men kanskje ikke alle??[:)][:)]

Back
Topp