Seaband graviditet vs vanlig seaband.

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Junispirene24❤️
Noen som vet forskjellen på seaband mot svangerskapskvalme og vanlig seaband? Tror jeg må skaffe meg det i morgen da jeg er kvalm og brekker meg, og ser apotek 1 har de to typene. Trodde opprinlig det bare fantes en type. :facepalm:
 
Noen som vet forskjellen på seaband mot svangerskapskvalme og vanlig seaband? Tror jeg må skaffe meg det i morgen da jeg er kvalm og brekker meg, og ser apotek 1 har de to typene. Trodde opprinlig det bare fantes en type. :facepalm:
Hmm..æ trodde også det bare var en type. Har en type fra forrige svangerskap liggende oppe på badet. Kan ta bilde av den når jeg går opp:)
 
Viste ikke at det var forskjellige. På mitt seaband står det mot alle typer kvalme som graviditet, båt og bilsyke
 
Viste ikke at det var forskjellige. På mitt seaband står det mot alle typer kvalme som graviditet, båt og bilsyke

Ikke jeg heller:confused005 det er vel kanskje den orginale det da :happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20191201_100052_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20191201_100052_com.android.chrome.jpg
    15,9 KB · Visninger: 16
Uten å ha prøvd noen av delene vil jeg anta at den for gravide er nok et påfunn for å få solgt mer :shifty: De gjør jo det samme med vitaminer og da skrur de opp prisen voldsomt :facepalm:
 
Back
Topp