Sea-bands?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Noen som har brukt de? Kvalmen smyger seg på nå, var småkvalm i hele går, så vurderer å kjøpe de .. Vet dere om det har noen effekt?

<3 venter et vinterbarn <3

Det var ei som skrev her hin dagen at det virket godt for hu hvertfall :)

babyjente 27 Juli ♡

Så tilfeldig, kom et topic på det akkurat jeg hadde skrevet det hehe får lese det jeg da :)

Jeg bruker de. Syns de funker på den ulmende kvalmen som er hele dagen. På morgenen er jeg fortsatt kvalm og når jeg er sulten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Måtte kjøre å kjøpe de for har vært kvalm siden igår morres så tenkte at det var verdt et forsøk .. Føler meg mindre kvalm nå men vet ikke om det er fordi jeg tok på de eller om det var fordi jeg spiste litt frukt .. Vanlig mat blir jeg skikkelig kvalm av :(

Fant frem mine nå. ( Fant den endelig ) å de hjelper i allefall litt. Har ikke den konstante kvalmen hele tiden som ligger som en klump å presser på.

Mine funka ikke...

Er forferdelig å være så kvalm :( har veldig sjeldent vært kvalm før så blir litt forstyrra av hva jeg skal gjøre med meg selv hehe .. Første gang jeg hadde omgansyke i voksen alder måtte jeg vekke samboeren min å spørre hva deg var jeg skulle gjøre :p så er helt ute av meg nå haha :p

Tok de av litt, måtte fort ta de på gjen for ble kvalm igjen ..

Back
Topp