Sea Bands mot kvalme :)

JPSK

Elsker forumet
I går var jeg bånndårlig, og i dag tok jeg på meg SeaBandsa. Vips, vesentlig bedre form og humør! :) Fortsatt kvalm altså, men ikke sengeliggende liksom. Lykke! <3

Og ja, blir grinete om dette bare er en bra dag, i morgen går turen til Oslo, skal på Green Day-konsert søndag. Veldig lyst å være i ålreit form da. ;)

så bra.. beaband funker på meg også :)

Eg blir veldig bilsjuk og seabands fungerer veldig bra på meg :) Har heldigvis sluppet unna den værste svangerskapskvalmen tidligere men har ei venninne som hadde veldig god effekt :) Håper du får en fin tur til Oslo :)

Hvis det ikke skulle fungere så kan det hende dere bare må flytte litt på kulen. Den må sitte på riktig plass for at den fungerer.

Er selvfølglelig ikke sikkert at de fungerer for alle men ville bare tipse om det :)

Da blir det å prøve ut! Tar Postafen, som hjelper, men er skeptisk til å hive i meg alt slags tabletter!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1372501239.670858.jpgjepp de er på! Vet ikke om de funker så veldig da men...

Mulig den sitter litt for langt oppe? La du to fingre fra den tykkeste "linjen" du ser i huden på bildet? Mulig det hjelper å trekke den litt lenger ned. Og så må den ligge mellom de to senene du kjenner inni der. Eg kjenner det faktisk ganske godt når eg treffer punktet :)

Skal man ha på begge båndene samtidig?

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Dette skal jeg prøve ut!

Termin 14. februar <3

Ble akutt kvalm her om dagen og nå kommer kvalmen sigende på i 2-3 tida - akkuratt slik som sist gang :p
Har ikke hørt om seaband, men dette skal jeg jammen prøve! :D

Mulig den sitter litt for langt oppe? La du to fingre fra den tykkeste "linjen" du ser i huden på bildet? Mulig det hjelper å trekke den litt lenger ned. Og så må den ligge mellom de to senene du kjenner inni der. Eg kjenner det faktisk ganske godt når eg treffer punktet :)
Ja på bruksanvisningen står det at den skal ligge under tredje finger og det gjør den. Midt mellom senene.

Back
Topp