Sea-band

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Har nå testet sea-band i ett døgn og er til nå storfornøyd! Jeg klarer fint å spise, blir ikke kvalm av mat og jeg kan endelig spise meg mett igjen!

Anbefales å prøves! :)

Synes det ikke funker på meg :( hvor på armen har du de? På apoteket sa de to fingerbredder fra håndleddet. Akupunktøren min sa tre..

Synes det ikke funker på meg :( hvor på armen har du de? På apoteket sa de to fingerbredder fra håndleddet. Akupunktøren min sa tre..

Legger tre fingre på håndleddet så skal selve kulen på armbåndet ligge rett under pekefingeren. Legger med bilde da jeg er dårlig på å forklare :) Og for full effekt må du ha på begge armbåndene!
ImageUploadedByBV Forum1468667410.022217.jpg

Jeg er driiiit kvalm. Helt forferdelig dårlig. Jeg begynner å bli desperat. Skal på apoteket i morgen å kjøpe dette bandet. Men har dere flere tips?

Lurer på om dette er noe jeg og må skaffe. Er innimellom så dårlig at ikke jeg kommer meg på butikken. Og da blir det jo bare verre når ikke jeg har mat i hus itillegg.
Ingefær fungerte dårlig på meg.

Lurer på om dette er noe jeg og må skaffe. Er innimellom så dårlig at ikke jeg kommer meg på butikken. Og da blir det jo bare verre når ikke jeg har mat i hus itillegg.
Ingefær fungerte dårlig på meg.

Det er jo verdt et forsøk tenker jeg :) 150kr for et sett med armbånd. Jeg kjenner at hvis kvalmen er veldig sterk, så kan jeg kjenne antydning til kvalme selv med båndene på - men laaangt i fra så ille som før :)

Back
Topp