Sea band

Panacea

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene <3
Noen her som har testet sea bandene mot kvalmen?
Jeg hadde veldig lite tro på disse i utgangspunktet, men da jeg så de stå i en hylle da jeg var på apoteket i går, tenkte jeg, det er faktisk verdt et forsøk! 160kr i et desperat forsøk på å bli kvitt litt av kvalmen er det verdt.
Tok de på med en gang i går, var litt uggen i hele går, men nå er det stort sett på morgenen den kvalmen er verst hos meg. Tok de av når jeg la meg til å sove i går kveld, våknet tidelig i dag, var litt småkvalm og følte meg ikke så veldig fin i formen. Tok på meg båndene og la meg til å sove igjen. Våknet kl 10, spiste frokost og er i FIN formen!!! Det er 2 uker siden sist jeg kunne spise frokost uten å kaste opp!! Herregud så deilig!!!
Samboeren min ved frokostbordet i dag, "hva er det som skjer, du er jo som et nytt menneske!"

Jeg bruker de hver dag. Blir ikke helt kvitt kvalmen, er uggen hele dagen, og brekker meg stadig vekk, men er mye bedre enn hvis jeg ikke bruker de. Men kaster ikke opp og får i meg to til tre måltider om dagen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjøpte sea band i forrige uke, det funker overraskende bra.Jeg er stortsett småkvalm hele dagen, men med sea band på så går kvalmen bort!digg:-)

Jeg bruker dem hele dagen og tar de kun av når jeg legger meg og nå har jeg hele 4 dager uten oppkast....er fremdeles uggen men ikke i nærheten så ille som det var før

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Bruker mine nesten daglig. Synes de funker kjempe bra. Er kvalm nesten hver dag men det blir mye bedre når jeg har på armbåndene :)

Koster 13kr på Ebay så om det ikke fungerer så er det i det minste penger man har råd til å tape - gleder meg til å få dem og se om det fungerer :-)

Jeg bruker jo postafen og da, og føler liksom ikke seaband funker, men tør ikke ta dem av heller! I tilfelle liksom.. Men jeg har mine på 24 timer i døgnet.. Bare flytter de på rett plass om morningen.. :-)

Jeg kjøpte meg seaband for noen uker siden når kvalmen var skikkelig ille, og vil påstå at de ihvertfall funket litt :) Klarte å få i meg mat og var ikke fullt så kvalm som jeg hadde vært tidligere..

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Tok dem frem for 2 timer siden faktisk :p de funka i et par uker forrige svangerskap, og håper det funker nå og :)

Bruker de hele døgnet jeg. Tar de kun av når jeg dusjer :p spyr fremdeles så vet ikke hvor bra de funker. Men vil ikke ta sjansen på å teste om jeg blir dårligere ved å gå uten ;)

De funker kjempebra på meg!! ;) Enn så lenge :)

Back
Topp