Sea band

HappyogOlagutten

Elsker forumet
*MIA*
Noen m erfaringer? Nå prøver jeg alt..er såå kvalm..

Noen m erfaringer? Nå prøver jeg alt..er såå kvalm..
Brukte det sist, men vil ikke si det fungerte på meg, var mer desperat, og tilslutt turte jeg ikke ta de av, annet enn i dusjen! Var så redd det skulle bli verre :P

Funka ikke på meg men skader ikke å prøve ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gjorde meg mer kvalm! :P

Har du prøvd å spise før du beveger deg ut av sengen?

Har de på nå. Vet ikke helt, er i alle fall ikke kvalm, bare mer uggen og trøtt.

De fungerte ikke på meg..

Gikk til innkjøp av disse båndene forrige uke,har hatt di på dag og natt siden da :p kan ikke si om de hjelp eller ikke,har vært mye kvalm men ingen spying til nå. Var så jæ.... Dårlig sist,at jeg prøver ut alt nå :)

For meg fungerer de. tar de på før jeg står opp av senga.. Har de på hele dagen, ikke i dusjen da.. ;-)

Jeg brukte de i begge forrige svangerskap, og de hjalp! Jeg var fortsatt dårlig med nr 1, men tok jeg de av ble alt mye værre. for de av dere som det ikke fungerte på, er dere sikker på at dere plasserte de riktig ? .... Alt er verdt en forsøk . Så lenge det ikke skader det lille mirakelet i magen.

Er heldig med dette å er ikke særlig kvalm.. Men flott tips å ha i bakhodet om kvalmen plutselig skulle komme snikende etterhvert! Håper kvalmen avtar etterhvert for dere som er plaget<3

Har prøvd det, men hjalp ikke på meg.. men det er nok veldig forskjellig fra person til person :-)

Har vært i kontakt med legekontoret idag og fastlegen sa at jeg godt kunne ta Postafen (som man får kjøpt reseptfritt)..Hun nevnte noe annet på "M" også, men forstod ikke helt hva hun mente..

Jeg hørte dette først fra ei venninde,men ville være på den sikkre siden før jeg tar noe som helst av medikamenter.

I går slo kvalmen til på meg og, satt bare å kaldsvettet og brakk meg:confused: så jeg fant igjen sea banden fra forrige gang og en halv time senere bestillte jeg meg pizza og spiste som en utsulta ulv, så på meg funker det helt supert;)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Jeg hadde også båndene på dag og natt fordi jeg var desperat. Endte på sykehus etterhvert pga dehydrering,så kan ikke si d hjalp meg.

Flere leger ga meg postafen, reisesyketabl man får reseptfri på apoteket. Nå har jeg de liggende og tar en tabl i ny og ne hvis jeg er virkelig dårlig.

Stortsett tilbringes dagene på soverommet der det er mørkt og kaldt.

Lykke til, håper det gir seg snart hos deg :)

Back
Topp