Sea Band

slettetprofil

Blir kjent med forumet
Kvalm Kvalm Kvalm.. var på apoteket i går og kjøpte armband mot reisesyke/MORGENKVALME litt over 100kr for 2 armband. SEA BAND som dei heite.. å da hjalp. har vert kvalm døgnet rundt de siste dagane,og no merka eg nesten ingenting t kvalmen :) jippi.

Måtte prøve det jeg å.
Men jeg får ikke vekk den kvalmen altså..
Trodde det gikk for i går så fikk jeg et par runder hvor jeg slapp unna og klarte og gjøre noe.
Men i dag er det helt jævelig igjen - håper på at jeg har tatt det feil på, og at det kan fungere på meg å..
Liker IKKE denne kvalmen.....[:'(]

Eg går med desse båndene nesten døgnet rundt for å sleppe kvalmen. Syns det hjelper ein del, men eg er framleis uggen i magen. Har heldigvis ikkje kasta opp endå...

hvordan har dere tatt de på? hvor skal egentlig den tappen være?
på høyre hånd: hvilken side? ytterst, i midten eller innerst?
Eller spiller det ingen rolle?

ORIGINAL: Savira

hvordan har dere tatt de på? hvor skal egentlig den tappen være?
på høyre hånd: hvilken side? ytterst, i midten eller innerst?
Eller spiller det ingen rolle?

På dei eg bruker står det: "Legg de tre midterste fingrene på innsiden av håndleddet med ringfingerens utside mot håndleddets øverste rynke. Akupunkturpunktet befinner seg nå under pekefingeren mellom de to senene."

"Plasser knappen slik at den trukker på akupunkturpunktet Nei-Kian. Gjenta fremgangsmåten på det andre håndleddet."

De funker for mange, men så er det også endel de ikke funker på. Det er jo verdt å prøve!! [:D]

Jeg fant ut at sjefen var gravid når jeg så hun gikk med de.. Hehe.

Brukte også de med nr 2, det hjalp bra på meg og... Godt å ha noe naturlig som hjelper...

Back
Topp