Sea Band var redningen!

Trollveitja

Elsker forumet
Jeg er ikke kvalm, jeg tåler lukter bedre og er mindre svimmel! Har en på hver hånd og det kommer til å være på døgnet rundt da jeg også er kvalm mens jeg sover.

Drikker noisy med eplesmak og tenker på hvor fine skillene kommer til å bli dersom albinohuden min bestemmer seg for å ta farge til sommeren, hehe :D

Kanskje verdt å prøve :)

Jeg har hele tiden trodd det var bare tull, men når man går bilsyk i flere døgn blir man desperat. Er glad jeg kjøpte det for jeg er i en så fin form, håper det funker hos deg også! :D

Line, plasserte du det etter oppskriften ? Huff, synd det ikke funket :(

Tør ikke tenke på hvordan dagen i dag hadde vært uten, her har jeg spydd og plages stort med å få i meg både veske og mat. Bleh :(

Hos meg funket det ikke.. Jeg ble mer kvalm av å ha på båndene enn å ikke ha de på :/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hm vurderer å prøve de da jeg har vært kvalm i over 24 timer nå:( kvalmen startet igår!! 6+1

<3 venter et vinterbarn <3

Ble helt lindret første dagene, men måtte sove med dem på for å ikke våkne med kvalmen. Hos meg tok det lengre enn 5 minutter for å få virkning, men når det først satte inn ble jeg helt fin :)

Blitt veldig ømt der det presser... flere det har blitt sånn på? Litt vondt liksom .. Vil ikke stoppe å bruke de for er kvalm hele tiden men det gjør litt vondt

Vurderer sterkt å kjøpe det!! Er veldig lei av den kvalmen nå :(

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Vurderer sterkt å kjøpe det!! Er veldig lei av den kvalmen nå :(

Anbefales, funker det ikke så er det bare 150kr tapt, funker der er det sinnsroen din vunnet!:p

Anbefales, funker det ikke så er det bare 150kr tapt, funker der er det sinnsroen din vunnet!:p

Blir nok kjøpt inn fortest mulig!! Ligger strak ut på sofaen nå og synes synd på meg selv... Usj
Har ikke tid til slikt :p

Blir nok kjøpt inn fortest mulig!! Ligger strak ut på sofaen nå og synes synd på meg selv... Usj
Har ikke tid til slikt :p

Hehehe kjenner meg så igjen! Holdt på å begynne å gråte midt i butikken før jeg fikk tatt de på meg for syntes så synd i meg selv :p

Back
Topp